Beantwoord

abonnement verlengen

• 29 december 2020
  • 1 reactie
  • 260 Bekeken

Hallo,

Ik wil mijn abonnement verlengen, dit probeer ik via internet en dan staat er dat ik moet bellen. Dat heb ik vervolgens gedaan en de medewerker blijft volhouden dat de prijs die ik in mijn scherm zie niet beschikbaar is. Kunt u mijn abonnement verlengen? Ik wil graag gebruik maken van het aanbod in de bijlage. Klantnummer VXX03795

icon

Beste antwoord door TAVL 29 december 2020, 14:27

Goedemiddag @klantbegrijpthetniet,

Het is niet handig om jouw persoonsgegevens op een openbaar forum te plaatsen. Dat is vragen om problemen. Ik raad aan om jouw screenshot weg te halen of jouw gegevens te blurren.

Wat er mis gaat is dat je in het aanvraagproces zit voor een nieuw abonnement voor een nieuwe klant. Dit is het aanbod dat nieuwe klanten krijgen. Aangezien jij al  klant bent, kun je hier niet direct gebruik van maken en gelden daar andere aanbiedingen voor. Via de klantenservice kunnen ze jou zo’n retentie aanbod doen. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Goedemiddag @klantbegrijpthetniet,

Het is niet handig om jouw persoonsgegevens op een openbaar forum te plaatsen. Dat is vragen om problemen. Ik raad aan om jouw screenshot weg te halen of jouw gegevens te blurren.

Wat er mis gaat is dat je in het aanvraagproces zit voor een nieuw abonnement voor een nieuwe klant. Dit is het aanbod dat nieuwe klanten krijgen. Aangezien jij al  klant bent, kun je hier niet direct gebruik van maken en gelden daar andere aanbiedingen voor. Via de klantenservice kunnen ze jou zo’n retentie aanbod doen. 

Reageer