Vraag

Abonnement verlengen als trouwe klant

• 18 juli 2017
  • 1 reactie
  • 381 Bekeken

Ik heb bij jullie vanaf 1997 een abonnement (voorheen ben) ik kan per 29augustus verlengen. Tot nu toe heb ik niet gepiept over extra kortingen, die ik best wel ergens kan krijgen als nieuwe klant bij andere providers.

Zoals ik hier en daar kan terug lezen zijn de vaste klant kortingen nou niet om naar huis te schrijven.
Ik wil best wel verlengen... maar wat bieden jullie aan vaste klanten? En nu niet zeggen, wij bellen je deze week op. Want dan krijg ik aan de telefoon een aanbieding die ik niet "kan weigeren" dus ook niet kan vergelijken of het wel enigszins nut heeft om te verlengen, of over te stappen naar een andere provider. Met een goedkopere aanbieding op een iPhone 7 uiteraard ook met een goedkopere abonnement. Ik heb tot 29 december de tijd om te beslissen... dus.... zijn er aantrekkelijke "ik blijf klant" aanbiedingen?
Ben tenslotte bijna 20 jaar klant bij jullie

1 reactie

Hoi Mieneke,
Wat leuk dat je al jaren klant bent bij T-Mobile en helemaal leuk dat je je contract weer wenst te willen verlengen en dat je vraagt of T-Mobile een leuke actie en/of korting voor je heeft. Wel jammer dat je eigenlijk gelijk de deur dicht doet met het melden da T-Mobile je niet moet zeggen dat ze je van de week bellen voor een leuke aanbieding, want dat wil je toch juist wel?! Als ze je niet mogen bellen is het toch een beetje moeilijk om samen met jou te kijken of T-Mobile überhaupt korting kan geven.

Daarnaast kan ik je alvast melden dat het bij T-Mobile niet uit maakt hoe lang je al klant bent. Iedereen krijgt namelijk een scherpe aanbieding, of je nu een nieuwe klant bent of al 20 jaar. Maar T-Mobile klantenservice kan altijd samen met jou je contract doorlopen en kijken of ze iets voor je kunnen betekenen. Oh wacht, ze mogen je niet bellen voor een aanbieding. Dan blijft het toch lastig!!

En mocht je je nu toch willen laten bellen, zoek dan eerst even rond wat andere providers je kunnen bieden. Weet je dan daar de prijzen, dan weet je ook of de aanbieding, die T-Mobile je doet, aantrekkelijk genoeg is om te blijven of niet. Is maar een TIP.

Veel plezier in ieder geval!

Reageer