Beantwoord

Abonnement verlengen en de kosten

Bbeste,

Op de site vind ik informatie die ik afwijkend vind. Voor de Huawei p20 pro kan ik een abonnement afsluiten met 5 GB voor €15,- en bij een p30 pro heb ik een "aanbieding van 10gb voor dezelfde prijs als 5gb" alleen hier zie je dan bij beide een bedrag van €17,50 staan. Voor dat zelfde bedrag heb ik ook 10gb bij de p20 pro dus niet echt een aanbieding mijn inziens.

Daarnaast lees ik dat als je verlengt als klant zijnde je geen aansluitkosten betaald. Nu staan er bij beide aanbiedingen eenmalige kosten vermeld. Dit past dus ook niet bij de tekst die jullie vermelden.

Ik wil graag verlengen maar wel met de aanbiedingen zoals jullie ze schrijven en niet misleidend.

Ik hoor graag wat jullie hierin kunnen betekenen of waar jullie dit kunnen onderbouwen hoe het tot stand komt.

icon

Beste antwoord door David 29 april 2019, 15:16

Hey @NUENEN1984,

Ik heb het gelijk even gecontroleerd, maar ik zie wel een actieprijs bij de Huawei P30 Pro en niet bij de Huawei P20 Pro. Wanneer ik Klantvoordeel aan zet (zoals ook bij jou het geval is), kom ik uit op 12 GB voor €15,- bij de P30 en €17,50 bij de P20. Zonder Klantvoordeel wordt het dan 10 GB voor €17,50 bij de P30 en €20,- bij de P20. Het gaat dus zeker om een actie! 😎 Het verschil zit erin dat je bij de ene telefoon kiest voor 120 belminuten en bij ander voor onbeperkt bellen, dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk vergelijken. 😉

De eenmalige kosten zijn inderdaad de thuiskopieheffing, daar heeft @Doornekamp33 gelijk in! Die zijn we dus verplicht in rekening te brengen.

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk? Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Pak je de aanbieding wel onder het kopje "verlengen", zo niet dan is dit gewoon de optie "nieuw abonnement"
Je hoort een sms te krijgen met een code om te kunnen verlengen.
Heb inderdaad een sms gehad en daarmee naar de site gegaan.

De MB korting zoals in de afbeelding zie je zowel bij verlengen als bij nieuwe abonnement en wijkt dan dus €2,50 af.

Wwanneer ik via verlengen deze doe zoals in de afbeelding zie ik nog steeds kosten van €5,95 eenmalig.
Oke, nu zie ik het, dat is idd een goede vraag waar ik geen antwoord op heb van die 2.50 die het meer kost voor die 5+2 Gb bij de ene of de ander.
Die eenmalige kosten van 5.95 zal de thuiskopieheffing zijn die op elk toestel zitten.
Reputatie 7
Badge +20
Hey @NUENEN1984,

Ik heb het gelijk even gecontroleerd, maar ik zie wel een actieprijs bij de Huawei P30 Pro en niet bij de Huawei P20 Pro. Wanneer ik Klantvoordeel aan zet (zoals ook bij jou het geval is), kom ik uit op 12 GB voor €15,- bij de P30 en €17,50 bij de P20. Zonder Klantvoordeel wordt het dan 10 GB voor €17,50 bij de P30 en €20,- bij de P20. Het gaat dus zeker om een actie! 😎 Het verschil zit erin dat je bij de ene telefoon kiest voor 120 belminuten en bij ander voor onbeperkt bellen, dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk vergelijken. 😉

De eenmalige kosten zijn inderdaad de thuiskopieheffing, daar heeft @Doornekamp33 gelijk in! Die zijn we dus verplicht in rekening te brengen.

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk? Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!

Reageer