Beantwoord

Abonnement verlengen en nieuw abonnement met tablet afsluiten

• 15 april 2021
  • 6 reacties
  • 60 Bekeken

Ik mag me huidige abonnement verlengen en wil hem verlengen naar een sim-only abonnement en wil een tablet t-mobile abonnement via Belsimpel. Is dat mogelijk? Ik heb mijn toestel krediet al afbetaald, maar contract loopt door tot 14 augustus.

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 april 2021, 00:04

Hallo @Mario Rosiér 

Je kan je abonnement al vanaf 4 maanden vóór de einddatum van je contract verlengen naar een sim only abonnement, deze zal ingaan na 14 augustus 2021.

Een extra abonnement met tablet kan je zeker nemen, het is ook mogelijk via de T-Mobile website.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Mario Rosiér 

Je kan je abonnement al vanaf 4 maanden vóór de einddatum van je contract verlengen naar een sim only abonnement, deze zal ingaan na 14 augustus 2021.

Een extra abonnement met tablet kan je zeker nemen, het is ook mogelijk via de T-Mobile website.

Ik mag bij my-t mobile 15 april verlengen van mij telefoon abonnement, heb mijn toestel krediet afbetaald omdat ik een tablet abonnement wil en wil een Samsung Galaxy tab S7+ voor school. Maar mijn bestelling is geweizigd

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Mario Rosiér,

Ik zie inderdaad terug dat je jouw mobiele abonnement kunt verlengen, dit kan je via My T-Mobile doen. Het nieuwe abonnement met tablet wat je hebt af willen sluiten is afgewezen. Wij kunnen en mogen niet inzien om welke reden dit is gebeurd, maar op deze pagina vind je hier alle informatie over. Daar kun je nakijken welke reden eventueel voor jou geldt en de reden is waarom je geen nieuw abonnement af kunt sluiten.

Mocht je alles hebben gelezen en het nou niet eens zijn met de afwijzing dan kun je het formulier op bovenstaande website invullen en opsturen, dan gaan mijn collega's dit voor je nakijken en zij zullen dan ook contact met je opnemen om dit verder toe te lichten.

Als je nog andere vragen voor ons hebt dan horen we dat natuurlijk graag van je!

Mijn contract loopt door tot 14 augustus van mijn telefoon, is het mogelijk om af te kopen? En hoeveel moet ik dan betalen?zodat ik 1 abonnement kan afsluiten voor een tablet.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Mario Rosiér,

Ik zie dat je vlak na jouw bericht contact hebt gehad met mijn college en dat je ervoor hebt gekozen om het contract toch vroegtijdig stop te zetten. Dat is natuurlijk helemaal aan jou en dat is dan ook al geregeld! 

Persoonlijk zou ik alsnog adviseren om de informatie van de website door te nemen en eventueel het formulier in te vullen en op te sturen om de reden van de afwijzing voor het nieuwe abonnement op te vragen. Het kan namelijk zo zijn dat de afkoop van jouw huidige contract geen effect zal hebben op de aanschaf van een nieuw abonnement. Aangezien jouw huidige contract over een maand eindigt heb je nog de tijd om in ieder geval de info op te vragen en dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten en anders een fijn weekend alvast!

Oke, is goed. Ga ik gelijk doen. Heel erg bedankt voor het advies en fijn weekend

Reageer