Beantwoord

abonnement verlengen in lockdown

• 14 december 2020
  • 1 reactie
  • 423 Bekeken

Goedenavond,

zaterdag was ik in een van de T- Mobile shops geweest, om mijn abonnement te verlengen. Helaas moest ik tot woensdag 16 december wachten en dan zou een van de medewerkers mij helpen om een nieuwe toestel te halen. Maar nu er een lockdown is, kan ik niet meer langsgaan. 

Mijn huidige telefoon is kapot, dus dit zou betekenen dat ik nu een maand zonder telefoon zit. Ik heb deze natuurlijk wel nodig ivm werk, school, etc. 

icon

Beste antwoord door David 15 december 2020, 12:10

Hoi @MiiMiix,

Het klopt inderdaad dat onze winkels gesloten zijn naar aanleiding van de maatregelen. De webshop is echter nog steeds gewoon open, dus je kunt ook via jouw My T-Mobile jouw contract verlengen. Als jouw toestel dan op voorraad is dan ontvang je deze alsnog zo spoedig mogelijk en hoef je dus geen maand zonder telefoon te zitten! Daarnaast kun je natuurlijk ook even met ons bellen voor een adviesgesprek, dit kan via 0800 - 8104.

Het duurt misschien wel wat langer doordat de koeriersdiensten het natuurlijk ook enorm druk hebben, maar je kunt alsnog snel een bestelling plaatsen bij ons.

Als er iets is waar we bij kunnen helpen dan horen we dat graag van je!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MiiMiix,

Het klopt inderdaad dat onze winkels gesloten zijn naar aanleiding van de maatregelen. De webshop is echter nog steeds gewoon open, dus je kunt ook via jouw My T-Mobile jouw contract verlengen. Als jouw toestel dan op voorraad is dan ontvang je deze alsnog zo spoedig mogelijk en hoef je dus geen maand zonder telefoon te zitten! Daarnaast kun je natuurlijk ook even met ons bellen voor een adviesgesprek, dit kan via 0800 - 8104.

Het duurt misschien wel wat langer doordat de koeriersdiensten het natuurlijk ook enorm druk hebben, maar je kunt alsnog snel een bestelling plaatsen bij ons.

Als er iets is waar we bij kunnen helpen dan horen we dat graag van je!

Reageer