Abonnement verlengen kom dat met een goede aanbieding

• 21 april 2018
  • 1 reactie
  • 267 Bekeken

Beste t mobile

Mijn abonnement is al verlopen maar me kortingen lopen nog tot einde dit jaar. Ik ben een alleenstaande dus geen korting meer te krijgen . Word ik donderdag gebeld door t mobile met we mogen u bellen enz heeft u even tijd. Ja hoor vertel het is u abonnement is verlopen en we willen u een goede aanbieding doen nou ik ging er even voor zitten dat snap je wel. U heeft nu 120 min bellen en 6 gb data bundel en korting t mobile samen wat gaat verdwijnen. Wij kunnen u bieden 5 gb en onbeperkt bellen voor 19 euro. Mijn antwoord ik betaal nu 19,70 heb dan gratis streamen muziek en bellen doe ik haast niet. Medewerker ja dan is dit niks voor u ik kijk verder ik heb 10 gb met onbeperkt bellen voor 23 euro en heeft u nog meer mensen op u adres dan meer korting en natuurlijk onbeperkt bellen. Had toch al gezegd ik alleenstaande ben en weinig bel en wifi thuis heb en op werk. Heb dus niet verlengd vind het zo zwaar achteruit gegaan geen t mobile extra meer geen kortingen als je alleen ben. Medewerker ja maar we hebben wel het beste netwerk dat kan heb werktelefoon van kpn ook nooit wat mee gehad. Kom gewoon met een goede aanbieding en niet met wat erom heen zit. Mogen wij u over een tijdje nog is bellen ik ja hoor maar kom dan wel met een betere aanbieding dan dit. Blijf ik nu bij t mobile dat ligt aan wat ze gaan aanbieden anders is het december einde verhaal.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Jan,

Op dit moment zijn dit de aanbiedingen die wij bieden. Ik begrijp dat de voordelen van bijvoorbeeld alles onder 1 dak minder aantrekkelijk zijn voor alleenstaande klanten, maar dit is wat wij nu aanbieden. Wie weet hebben we in december weer andere acties die jou wel aanspreken! Fingers crossed!

Reageer