Beantwoord

Abonnement verlengen met een voorburgerspaspoort 2019

• 3 juli 2019
  • 11 reacties
  • 1162 Bekeken

Reputatie 1
Beste gebruikers van forum!

Binnenkort in augustus zal ik mijn abonnement kunnen verlengen. Enige tijd geleden hoorde ik dat er problemen zijn met buitenlanders ID-documenten zoals een paspoort niet uit Nederland. Dus ik heb gehoord dat er geen manier is om het abonnement te vernieuwen met een telefoon met een paspoort buiten NL. Ik heb een Pools paspoort. Dus nu is de vraag. Kan ik mijn abonnement nog vernieuwen met een nieuwe telefoon die bij mijn Poolse paspoort is gevoegd?

Ik herinner eraan dat ik niet vraag om een nieuwe ondertekening te doen. Ik wil alleen mijn huidige contract vernieuwen van 2017 tot 2019.

Groeten,
Adrian
icon

Beste antwoord door CrisTien 4 juli 2019, 10:32

Hallo @ksawus Welkom in de community.
Heb je ook geen Nederlands rijbewijs?

Je mag altijd een Sim only abonnement afsluiten..met toestel die je dan in een keer afbetaald.
dit alles heeft te maken met de nieuwe afbetalingsregeling.

Vanaf 1 mei 2017 zijn de regels bij de aanschaf van een nieuwe telefoon veranderd. Vanaf deze datum geldt er strengere wetgeving op de aanschaf van een mobiele telefoon.

Hopelijk wordt het iets duidelijker met dit onderwerp!
Groetjes
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 6
Badge +3
@ksawus Welkom op het forum.

Ik heb een beetje gezocht op het forum en vond en vond dit. Is hiermee je vraag beantwoord? Nee, dan verwacht ik dat webcare morgen zal reageren.
Reputatie 1
in dit bericht wat je hier hebt bijgevoegd lijkt het een andere situatie. ik wil alleen mijn huidige Abonnement vernieuwen. Zo, zo dit niet ;/

bedankt voor het bericht!
Reputatie 6
Badge +3
@ksawus oké sorry dat ik het niet goed gelezen heb. Dan zal je even bericht van webcare moeten afwachten.
Reputatie 1
@Glassertje geen probleem, maar dank je wel voor reactie. Nu wacht ik op webacare zoals je zei. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @ksawus Welkom in de community.
Heb je ook geen Nederlands rijbewijs?

Je mag altijd een Sim only abonnement afsluiten..met toestel die je dan in een keer afbetaald.
dit alles heeft te maken met de nieuwe afbetalingsregeling.

Vanaf 1 mei 2017 zijn de regels bij de aanschaf van een nieuwe telefoon veranderd. Vanaf deze datum geldt er strengere wetgeving op de aanschaf van een mobiele telefoon.

Hopelijk wordt het iets duidelijker met dit onderwerp!
Groetjes
Reputatie 1
@CrisTien op dit moment maak ik rijlessen, maar ik moet waarschijnlijk 2 maanden wachten om examen te doen en te rijden. je zei dat er nieuwe regels kwamen in mei 2017, dit verwarrende mij. ik hernieuwde mijn contract in september 2017 en ik ontving met smarphone op afbetaling zonder problemen met mijn Poolse paspoort.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ksawus,

Wat leuk dat je je abonnement wilt verlengen! Aangezien het hier om een verlenging gaat zou het geen probleem moeten zijn om een abonnement met toestel te nemen met je Poolse ID. Als je door de creditcheck komt dan zou je een abonnement met toestel kunnen nemen.

Laat je even weten of lukt?
Reputatie 1
Bedankt voor het antwoord. Dit bericht klinkt goed, dus ik hoef mijn provider niet te veranderen. In augustus kan ik om vernieuwing vragen 😁
Reputatie 7
Badge +19
🙌🏼 Yesss!
Ik heb mijn abbonement verlengd met een nieuwe toestel en ik heb nog steeds een Poolse paspoort geen Nederlandse rijbewijs of ID, op 18e oktober 2019 aankomende vrijdag komt de koerier , ik hoop dat alles goed gaat dat als hij ziet dat ik een Poolse paspoort heb dan zal die ook geen problemen van maken want eerlijk gezegd ik weet ook niet wat zou ik moeten verwachten, ik heb abbo met een nieuwe toestel gekeuzen (verlengen) dus ik denk als wat aa de hand zou was dan zou t-mobile wel daar erachter komen
Reputatie 7
Badge +20
@andziaxd95

Ik zie dat je in je eigen topic geholpen bent door Folkert. Aangezien dit topic al wat ouder is gaat dit topic op slot.