Beantwoord

Abonnement verlengen met nieuwe mobiel


Hallo, ik heb een abonnement dat nog loopt tot 11juli 2019. Inmiddels ben ik die mobiel verloren. Mijn vraag was of ik dit abonnement kan verlengen met een nieuwe mobiel.
icon

Beste antwoord door David 18 januari 2019, 16:07

Hoi Kelly,

Wat zonde dat je jouw telefoon bent verloren! Heb je wel gelijk jouw simkaart geblokkeerd en, indien je had ingeschakeld, ook jouw telefoon geblokkeerd (bijvoorbeeld via Find My iPhone)? Op die manier voorkom je in ieder geval dat de vinder er misbruik van maakt.

Je kunt kiezen om gebruik te maken van een Early Renewal. Hierbij kun je eerder dan 12 maart (de datum waarop jij kunt verlengen) verlengen, met nieuwe telefoon. De telefoon ontvang je dan direct (mits op voorraad) en het contract gaat dan na jouw huidige contract van start. Er zitten wel een aantal voorwaarden aan verbonden:

  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
Daarnaast is een Early Renewal nog niet mogelijk wanneer er een betalingsachterstand of -regeling is. In jouw geval loopt er op dit moment een betalingsregeling, dus deze moet eerst nog in het geheel voldaan zijn, voordat er een Early Renewal afgesloten kan worden. Wanneer je dit hebt voldaan, kun je contact opnemen met onze telefonische klantenservice, zodat zij dit voor je kunnen regelen!

Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat natuurlijk ook graag van je!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Kelly,

Wat zonde dat je jouw telefoon bent verloren! Heb je wel gelijk jouw simkaart geblokkeerd en, indien je had ingeschakeld, ook jouw telefoon geblokkeerd (bijvoorbeeld via Find My iPhone)? Op die manier voorkom je in ieder geval dat de vinder er misbruik van maakt.

Je kunt kiezen om gebruik te maken van een Early Renewal. Hierbij kun je eerder dan 12 maart (de datum waarop jij kunt verlengen) verlengen, met nieuwe telefoon. De telefoon ontvang je dan direct (mits op voorraad) en het contract gaat dan na jouw huidige contract van start. Er zitten wel een aantal voorwaarden aan verbonden:
  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
Daarnaast is een Early Renewal nog niet mogelijk wanneer er een betalingsachterstand of -regeling is. In jouw geval loopt er op dit moment een betalingsregeling, dus deze moet eerst nog in het geheel voldaan zijn, voordat er een Early Renewal afgesloten kan worden. Wanneer je dit hebt voldaan, kun je contact opnemen met onze telefonische klantenservice, zodat zij dit voor je kunnen regelen!

Als je nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat natuurlijk ook graag van je!

Reageer