Beantwoord

Abonnement verlengen onder bewindvoering

ik had een bestelling gedaan mijn abonnement maar dat was geannuleerd.

ik zit wel onder bewind voering ze hebben gezegd dat het goed was.

dat een nieuwe mag krijgen.
icon

Beste antwoord door Thalina 29 juni 2017, 16:25

Hoi James,

Leuk dat je wilt verlengen bij ons 🙂 Als je onder bewindvoering staat, dan moet jouw bewindvoerder aan ons laten weten dat hij toestemming geeft dat je mag verlengen. Alléén wanneer jouw bewindvoerder expliciet toestemming geeft en die toestemming bij ons is verwerkt, kun je verlengen. Dus je kunt jouw bewindvoerder vragen of hij ons een e-mail wilt sturen of een brief. Hij heeft de contactgegevens waar hij zijn schriftelijke toestemming naartoe kan sturen. Zo niet, dan kan hij contact met ons opnemen.
Zodra de toestemming van jouw bewindvoerder binnen is, krijg jij of jouw bewindvoerder bericht van ons. Je hebt dan 7 dagen de tijd om jouw abonnement te verlengen.

Weet je zo voldoende? Als je nog aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 3
Het verhaal is niet helemaal duidelijk. Je hebt zelf een bestelling geplaatst? Moet je bewindvoerder niet een bestelling plaatsen in zo'n geval? Want ik weet niet of je daar zelf nog de zeggenschap over hebt namelijk. Hoewel ik niet heel erg thuis ben in die business.
Reputatie 6
Badge +11
ik had een bestelling gedaan mijn abonnement maar dat was geannuleerd.

ik zit wel onder bewind voering ze hebben gezegd dat het goed was.

dat een nieuwe mag krijgen.

Je bewindvoerder zal het abonnement voor jouw moeten afsluiten. Dat mag je niet zelf doen, vandaar dat het geannuleerd is.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi James,

Leuk dat je wilt verlengen bij ons 🙂 Als je onder bewindvoering staat, dan moet jouw bewindvoerder aan ons laten weten dat hij toestemming geeft dat je mag verlengen. Alléén wanneer jouw bewindvoerder expliciet toestemming geeft en die toestemming bij ons is verwerkt, kun je verlengen. Dus je kunt jouw bewindvoerder vragen of hij ons een e-mail wilt sturen of een brief. Hij heeft de contactgegevens waar hij zijn schriftelijke toestemming naartoe kan sturen. Zo niet, dan kan hij contact met ons opnemen.
Zodra de toestemming van jouw bewindvoerder binnen is, krijg jij of jouw bewindvoerder bericht van ons. Je hebt dan 7 dagen de tijd om jouw abonnement te verlengen.

Weet je zo voldoende? Als je nog aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag!
ik heb gehoord van mijn bewindvoerder een toestemming gegeven voor mijn abonnement te verlengen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi James,

Dat is fijn! Ik hoop dat je verlenging snel wordt geregeld! 🙂
tot heden heb ik nog niets gehoord van tmobile dat ik mag verlengen mag.

van mijn bewindvoerder mag ik wel doe. ze hebben een toestemmen gegeven.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi James,

Ik zie in het systeem nog geen bericht staan dat we een brief of e-mail van jouw bewindvoerder hebben ontvangen met zijn/haar toestemming. Jouw bewindvoerder moet aan ons laten weten dat hij toestemming geeft dat je mag verlengen. Alléén wanneer jouw bewindvoerder expliciet toestemming geeft en die toestemming bij ons is verwerkt, kun je verlengen. Kun je jouw bewindvoerder vragen om ons een e-mail te sturen of een brief met daarin dat hij toestemming geeft voor jouw verlenging. Jouw bewindvoerder heeft de contactgegevens waar hij zijn schriftelijke toestemming naartoe kan sturen. Zo niet, dan kan hij contact met ons opnemen. Als deze brief of e-mail binnen is en is verwerkt, krijg je vanzelf bericht van ons dat je kunt verlengen.

Laat je weten of het is gelukt?
dat is wel gek ze hebben mijn gemaild dat het goed was. dit was hun antwoord zie hier onder.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Goedemiddag,

Ik heb zojuist Tmobile toestemming gegeven om het abonnement te verlengen.

Met vriendelijke groet,

Bewindvoerder

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Jamessteffen,,

Bedankt voor de verduidelijking!

Wanneer de bewindvoerder ons e-mailt of een brief stuurt dan kan het tot 2 weken duren voordat deze in behandeling is genomen. Zodra dit is gebeurd krijgen jij en/ of de bewindvoerder een seintje zodat je kan verlengen. Is deze e-mail meer dan 2 weken geleden verzonden door de bewindvoerder, dan zullen ze de e-mail opnieuw moeten opsturen.

Zou je met de bewindvoerder willen controleren of het e-mail adres waar naar is gemaild correct is?

Ik ben benieuwd naar je reactie!
goededag

ze hebben op 30-06-2017 gebeld of mail verzonden naar waar weet ik niet maar ik mail verzonden naar hun.
maar je kunt ook naar hun vragen ****
Reputatie 6
Badge +17
Hoi James,

Als ze op 30 juni 2017 contact hebben opgenomen met ons, dan kan het nog 1 week duren voordat deze door ons in behandeling is genomen. We zullen het dus nog even moeten afwachten!

Reageer