Vraag

abonnement verloopt in oktober wat erna?

• Doet lekker mee
  • 5 reacties
hoi,

ik heb paar vragen eigenlijk. ik heb een i150 '08 en die verloopt 20 oktober 2011 met een iphone 4.

vraag 1; klopt het dat bij i150 '08 uit 150 minuten + 150 smsjes en onbeperkt internet bestaat met een continue snelheid van 2Mbps obeperkt data tegoed? (dus geen 1GB beperking met verlaging van snelheid?)

vraag 2; mijn contract verloopt 20 oktober 2011. ik ben nog niet uit wat ik verder wil hierna. wat doet t-mobile met mijn contract? ben ik contractvrij en maandelijks opzegbaar of verlengbaar daarna? hou ik mijn i150 '08 onder zelfde voorwaarden als in vraag 1 tot ik uit ben wat ik verder wil en hoelang gelden die voorwaarden dan nog?

vraag 3; het nieuwe i150 geeft een datalimiet van 1GB op volle snelheid en daarna dramatische 60kbps tenzij je 10 euro betaald en weer 7Mbps kunt hebben. mijn vraag is, wat is 1GB? hoeveel kan ik daarmee. ik lees veel mail met bijlagen, antwoord mailtjes met bijlagen, gebruik apps met nieuws waar ook filmpjes bij bekeken worden en gebruik ook apps die tijdelijke informatie (trein bv) downloaden. is dit genoeg met 1GB?

tot slot vraag 4; t-mobile begint binnekort met hotspotten via iphone! zal dit mogelijk zijn met mijn i150 '08? en zullen er extra kosten aan zitten bij gebruik hiervan?

1 reactie

Reputatie 5
@Emir
Het klopt dat je bij je i-150 '08 een onbeperkte internetverbinding hebt met een snelheid van 2048/384 Kbp. Na 20 oktober 2011 veranderd er niets aan je contract dit loopt door en hierbij heb je dan een opzegtermijn van 1 maand. Gebruik van T-Mobile Hotspot binnen Nederland zit bij je i-150 '08 abonnement in.

Met het nieuwe iSmart 150 abonnement kun je gebruik maken van 500 MB met een maximale snelheid van 7.2 Mbps/768 Kbps. Na verbruik van 500 MB verminderd de snelheid naar maximaal 64/64 Kbps. Ik kan je niet aangeven hoelang je kunt doen met 500 MB. Het ligt eraan wat je met je iPhone doet. Wanneer je continue filmpjes aan het bekijken bent, ben je sneller door je tegoed heen.

Reageer