Beantwoord

Abonnement vervroegd verlengd, maar geen bevestiging gehad

• 24 maart 2021
  • 4 reacties
  • 30 Bekeken

Goedeavond!

Ik heb afgelopen zaterdag (20 maart) mijn abonnement gelukkig vervroegd mogen verlengen voor de nieuwe Oppo Find X3 Pro en zou binnen 10 minuten een bevestiging moeten krijgen en daarna een mail voor een afspraak met een koerier. Echter heb ik nooit een mail mogen ontvangen.. Of heeft dit misschien te maken dat de telefoon zelf pas vanaf 31 maart te verkrijgen is bij T-Mobile?

icon

Beste antwoord door Hajar 25 maart 2021, 12:39

Hi @Nickdh 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je verlenging goed is gelukt. Ik heb je voor de zekerheid opnieuw een bevestigingsmail verzonden. Controleer ook even je spambox daarvoor. Het toestel is nog niet op voorraad dus zodra je toestel leverbaar is, ontvang je een bericht van AMP en dan kun je een bezorgafspraak maken. 

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Nickdh 

De bevestiging zou je al eerder moeten krijgen, heb je ook bij de ongewenste mail gekeken?

Hier kan je de status van je bestelling controleren.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Nickdh 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je verlenging goed is gelukt. Ik heb je voor de zekerheid opnieuw een bevestigingsmail verzonden. Controleer ook even je spambox daarvoor. Het toestel is nog niet op voorraad dus zodra je toestel leverbaar is, ontvang je een bericht van AMP en dan kun je een bezorgafspraak maken. 

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Super! Geweldig, nu idd wel ontvangen. En had zowaar elke dag in de spambox gekeken, daar vond ik alleen minder leuke dingen 😂

Reputatie 7
Badge +20

Haha graag gedaan!

Reageer