Vraag

Abonnement wijzigen

• 29 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 627 Bekeken

Ik heb mijn abonnement net verlengd (2GB + onbeperkt bellen incl. Samsung S10). Het verschil tussen 2GB en 10GB is € 2,50 zodat ik dit abonnement omhoog wil bijstellen. De medewerker die ik sprak tijdens de verlenging zei ook dat dit nog mogelijk was. Het nieuwe abonnement gaat over 3 maanden in. Ik krijg deze verhoging bij klantenservice telefonisch niet voor elkaar (daar zou ik maandelijks € 7,50 extra moeten betalen ?). Hoe kan ik dit oplossen ?

1 reactie

Reputatie 4
Badge +3
Hey @Donderwolkje

Leuk dat we je langer mogen blijven verwelkomen. We kunnen geen wijziging toebrengen in een contract dat nog niet actief is. Ik stel voor dat je na ingang de wijziging doet via My T-Mobile en kijkt wat dan de prijs zal zijn. Mocht die afwijkend zijn, stuur ons dan een bericht dan corrigeren wij de korting voor je. De prijzen van €15,00 voor (2 > 2,5 GB) en €17,50 (10 > 12 GB) zijn wel op basis van het gegeven dat er meerdere abonnementen op één adres zijn geregistreerd. Je ontvangt dan namelijk €2,50 extra korting en een upgrade van 500 MB (bij het 2 GB abonnement) en 2 GB (bij onder andere het 10 GB abonnement) vanuit Klantvoordeel. Zonder Klantvoordeel zijn de kosten €17,50 voor 2 GB en €20,00 voor 10 GB.

Reageer