Beantwoord

Abonnement wijzigen

  • 29 augustus 2019
  • 11 reacties
  • 1206 Bekeken

Ik heb mijn abonnement net verlengd (2GB + onbeperkt bellen incl. Samsung S10). Het verschil tussen 2GB en 10GB is € 2,50 zodat ik dit abonnement omhoog wil bijstellen. De medewerker die ik sprak tijdens de verlenging zei ook dat dit nog mogelijk was. Het nieuwe abonnement gaat over 3 maanden in. Ik krijg deze verhoging bij klantenservice telefonisch niet voor elkaar (daar zou ik maandelijks € 7,50 extra moeten betalen ?). Hoe kan ik dit oplossen ?

icon

Beste antwoord door Mitch 2 september 2019, 13:10

Hey @Donderwolkje

Leuk dat we je langer mogen blijven verwelkomen. We kunnen geen wijziging toebrengen in een contract dat nog niet actief is. Ik stel voor dat je na ingang de wijziging doet via My T-Mobile en kijkt wat dan de prijs zal zijn. Mocht die afwijkend zijn, stuur ons dan een bericht dan corrigeren wij de korting voor je. De prijzen van €15,00 voor (2 > 2,5 GB) en €17,50 (10 > 12 GB) zijn wel op basis van het gegeven dat er meerdere abonnementen op één adres zijn geregistreerd. Je ontvangt dan namelijk €2,50 extra korting en een upgrade van 500 MB (bij het 2 GB abonnement) en 2 GB (bij onder andere het 10 GB abonnement) vanuit Klantvoordeel. Zonder Klantvoordeel zijn de kosten €17,50 voor 2 GB en €20,00 voor 10 GB.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hey @Donderwolkje

Leuk dat we je langer mogen blijven verwelkomen. We kunnen geen wijziging toebrengen in een contract dat nog niet actief is. Ik stel voor dat je na ingang de wijziging doet via My T-Mobile en kijkt wat dan de prijs zal zijn. Mocht die afwijkend zijn, stuur ons dan een bericht dan corrigeren wij de korting voor je. De prijzen van €15,00 voor (2 > 2,5 GB) en €17,50 (10 > 12 GB) zijn wel op basis van het gegeven dat er meerdere abonnementen op één adres zijn geregistreerd. Je ontvangt dan namelijk €2,50 extra korting en een upgrade van 500 MB (bij het 2 GB abonnement) en 2 GB (bij onder andere het 10 GB abonnement) vanuit Klantvoordeel. Zonder Klantvoordeel zijn de kosten €17,50 voor 2 GB en €20,00 voor 10 GB.

Goedemorgen, inmiddels is mijn abonnement ingegaan maar verhogen naar 10 GB (+2GB) via myTmobile levert dan een verschil van € 10,-- op. Kunnen jullie het voor mij aanpassen ? Ik zou nu maandelijks € 31,99 gaan betalen en dat zou dan na verhoging € 34,49 per maand voor 10 GB (+2GB) moeten worden. Alvast bedankt !

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Donderwolkje 

Ik wil je daar graag mee helpen. Je moet dan eerst je bundel verhogen naar 10GB en dan kan ik de wijziging doorvoeren. Laat je even weten wanneer je bundel hebt verhoogd? 

Hoi Hajar, bedankt voor de reactie. Ik heb de bundel aangepast. Ik hoor het graag als de wijziging is doorgevoerd. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Donderwolkje 

Jij ook bedankt voor het doorgeven. Ik heb zojuist de wijziging doorgevoerd. Je betaalt nu zoals afgesproken €20,00 voor 10 GB. Hopelijk is hiermee alles naar wens! :blush:

Beste T-Mobile,

Mijn abonnement is inmiddels gewijzigd maar nu wordt er toch een hoger bedrag afgeschreven. Het is niet de eerste contractsmaand trouwens, maar de eerste normale factuur. Er wordt nu nl. € 36,99 afgeschreven  ipv € 34,49 (zie bovenstaande). Ik denk niet dat dit goed gaat. Kunnen jullie meekijken wat er mis gaat ? Alvast bedankt !

Reputatie 6
Badge +5

Hi @Donderwolkje 

Dit heb ik gelijk voor je nagekeken! Meer betalen dan nodig willen we natuurlijk niet. Het lijkt er op de vaste maandelijkse kosten van € 36,99 zou moeten kloppen, correct me if i'm wrong! Het maandelijkse toestelkrediet is €19,50, mijn collega Hajar heeft een korting toegevoegd waardoor je zoals afgesproken €19,99 betaald voor het abonnement. Kleine rekensom: dat is samen €39,49 - €2,50 klantvoordeel = €36,99 vaste maandelijkse kosten. En niet te vergeten de extra 2 GB die wordt toegevoegd aan het 10 GB data per maand. Wanneer je hier je twijfels over hebt, stuur je mij dan een kopie van het contract? Dan pluizen we dit samen uit! :grinning:

Bedankt voor de reactie. In jullie bevestiging van 19-8-2019 staat dat ik onderaan de streep € 32,00 per maand ga betalen. Conform mijn eerste bericht in deze thread levert dat een verschil van +€2,50 op zodat ik toch echt uitkom op € 34,50 :) Ik heb wel extra korting gekregen bij verlenging, misschien gaat het daar mis ?

Overigens vroeg ik in één van mijn eerdere berichten in deze thread nog of dit klopte ("ik zou nu maandelijks € 31,99 gaan betalen en dat zou dan na verhoging € 34,49 per maand voor 10 GB (+2GB) moeten worden") en naar aanleiding hiervan zou e.e.a. ook in orde worden gemaakt. Ik hoor graag van jullie ! Alvast bedankt !

Reputatie 6
Badge +5

Hi @Donderwolkje 

Ik heb je een privébericht gestuurd! 

Beste T-Mobile, ik heb naar aanleiding van jullie laatste bericht de gevraagde stukken maar jullie gemaild, maar nog niks gehoord. Het maandbedrag is nog niet gecorrigeerd. Kunnen jullie hier nog eens naar kijken ? Veel dank !

Reputatie 6
Badge +5

Hi @Donderwolkje 

Excuses, ik heb jouw mail inderdaad over het hoofd gezien! Goed dat je nogmaals aan de bel trekt. Ik heb gelijk jouw contract erbij gepakt om te zien waar dit verschil vandaan komt. Toen jij je contract heb afgesloten stond er onderaan de streep inderdaad €32,-. Ik zie inderdaad dat het nog niet is toegekend wat je is toegezegd. Ik voeg het gelijk toe aan je abonnement om zo alsnog op het bedrag uit te komen wat met jou is afgesproken! Hopelijk is alles dan helemaal naar wens voor je? :grinning:  Wanneer je nog andere vragen hebt ben ik er natuurlijk altijd om je verder te helpen!

Reageer