Beantwoord

Abonnement wijzigen na verlenging

• 22 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 119 Bekeken

Ik heb mijn abonnement aangepast maar wil dit graag ongedaan maken kan dat?
icon

Beste antwoord door Issam 23 oktober 2015, 10:31

Hi JonnePels,

Allereerst van harte welkom bij de T-Mobile Community!

Goed dat je dit bij ons navraagt. We geven je graag meer informatie over de wijziging.

In het systeem zie ik dat je onlangs een verlenging hebt gedaan en nu gebruik maakt van het Stel Samen & Stel Bij prijsplan. Zou je kunnen aangeven waarom je de wijziging ongedaan wilt maken? Het is namelijk niet mogelijk om je prijsplan te wijzigen naar het prijsplan waar je eerst gebruik van maakte.

Het is uiteraard wel mogelijk om binnen het Stel Samen & Stel Bij prijsplan een wijziging te doen. Je kan je bel en internet bundel elke maand één keer omhoog en omlaag aanpassen. Mocht je de bundel niet meer nodig hebben dan kan je 'm zelfs uitschakelen.

Ik ben benieuwd naar je reactie JonnePels!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi JonnePels,

Allereerst van harte welkom bij de T-Mobile Community!

Goed dat je dit bij ons navraagt. We geven je graag meer informatie over de wijziging.

In het systeem zie ik dat je onlangs een verlenging hebt gedaan en nu gebruik maakt van het Stel Samen & Stel Bij prijsplan. Zou je kunnen aangeven waarom je de wijziging ongedaan wilt maken? Het is namelijk niet mogelijk om je prijsplan te wijzigen naar het prijsplan waar je eerst gebruik van maakte.

Het is uiteraard wel mogelijk om binnen het Stel Samen & Stel Bij prijsplan een wijziging te doen. Je kan je bel en internet bundel elke maand één keer omhoog en omlaag aanpassen. Mocht je de bundel niet meer nodig hebben dan kan je 'm zelfs uitschakelen.

Ik ben benieuwd naar je reactie JonnePels!
Reputatie 1
Volgens de reclame van T-mobile mag je toch zo vaak aanpassen als je wilt? Een abonnement naar je behoefte zeg maar, kijk op deze link of je antwoord er tussen staat.

https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/21854/aanpassen-stel-samen-stel-bij-abonnement

Reageer