Beantwoord

abonnement zonder toestel geweigerd

• 25 november 2020
  • 3 reacties
  • 326 Bekeken

Beste,

Ik wil graag een abonnement afsluiten met toestel maar de telefoon is al betaald. Het abonnement zelf is 20 euro.

Waarom wordt ik geweigerd? Ik heb geen BKR registratie. Waarom wordt er überhaupt gecontroleerd op BKR als de telefoon al los is gekocht?

Is de black friday deal te succesvol?

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 november 2020, 18:54

Hallo @Anton van Boekel 

Als je je telefoon al helemaal afbetaald dan zou er geen sprake moeten zijn van een BKR registratie.

Heb je alles correct ingevuld en indien je nummerbehoud hebt aangevraagd, is het te behouden nummer al beschikbaar om overgezet te worden?

Je kan het beter morgen weer proberen, te vaak opnieuw bestellen kan ook een oorzaak zijn.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Anton van Boekel 

Als je je telefoon al helemaal afbetaald dan zou er geen sprake moeten zijn van een BKR registratie.

Heb je alles correct ingevuld en indien je nummerbehoud hebt aangevraagd, is het te behouden nummer al beschikbaar om overgezet te worden?

Je kan het beter morgen weer proberen, te vaak opnieuw bestellen kan ook een oorzaak zijn.

Ja de telefoon is al betaald. Nummer overname vanuit Tele2 ook aangevraagd in het bestel proces.  Contract bij Tele2 liep tot vandaag. Aan de telefoon kwam ik gewoon niet verder. Kreeg een formulier om te achterhalen waarom er geweigerd werd maar het had te maken met krediet aanvraag wat ik dus niet doe. Heel raar. Dat wordt dan geen t mobile ben ik bang.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Anton,

Jammer om te lezen dat je overweegt om ons te verlaten! 

Het kan inderdaad zijn zoals Waqqas zegt dat het geduld nodig had en dat het daardoor niet lukte, maar anders is het formulier voor de afwijzingsreden inderdaad de correcte manier om dit verder op te laten pakken. Wij mogen dit, in verband met de privacywetgeving, zelf niet inzien, dus ik kan je daar jammer genoeg niet bij helpen. 

Mocht er echter iets anders zijn waar ik je bij kan helpen, dan hoor ik dat natuurlijk graag van je!

Reageer