Beantwoord

abonnementaanraag

• 6 november 2019
  • 1 reactie
  • 136 Bekeken

Op dinsdag 5 november heb ik via BelSimpel een bestelling geplaatst met een T-mobileabonnement. Alle producten waren op voorraad en voor 23.30 besteld was morgen in huis. Echter, de volgende dag kwam er niks binnen behalve een mail 'je bestelling komt later'. Nu staat de orderstatus al 2 dagen op 'De abonnementsaanvraag wordt verwerkt bij de provider'. Daarbij weet ik niet wanneer ik mijn pakket wel kan verwachten. Waarom duurt dit zo lang en wat betekent dit?

icon

Beste antwoord door Waqqas 6 november 2019, 10:37

Hoi@Kokopbop 

Omdat je via Belsimpel hebt besteld krijg je de simkaart en toestel via hun opgestuurd.

Het kan natuurlijk voorkomen dat er wat vertraging is. Het abbonement wordt door Belsimpel dan naar T-Mobile verstuurd na goedkeuring dus je zou misschien even contact kunnen opnemen met Belsimpel.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hoi@Kokopbop 

Omdat je via Belsimpel hebt besteld krijg je de simkaart en toestel via hun opgestuurd.

Het kan natuurlijk voorkomen dat er wat vertraging is. Het abbonement wordt door Belsimpel dan naar T-Mobile verstuurd na goedkeuring dus je zou misschien even contact kunnen opnemen met Belsimpel.

Reageer