Beantwoord

Abonnements verlenging

  • 25 juni 2017
  • 4 reacties
  • 155 Bekeken

Mijn huidige sim only abbo loopt tot 3 sept 2017.
Ik heb telefonisch verlengd en zie in de bevestigingmail activeringsdatum aansluiting 2 october 2017.
Dat moet toch 3 sept 2017 zijn?
icon

Beste antwoord door Hajar 3 juli 2017, 16:28

Hi Cynos,

Super dat je abonnement hebt verlengd. Er is inderdaad iets mis gegaan met de ingangsdatum van je verlenging. Ik heb dit gecorrigeerd en je verlenging gaat op 3 september 2017 in. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +13
Beste Cynos deze datum wijzigt zodra je het toestel heb mogen ontvangen.
Meestal gebeurt dit 24/48 uur nadat je je nieuwe toestel heb mogen ontvangen.

Welk toestel heb je gekozen?
En leuk dat je nog langer klant blijft 🆒
Nee ik heb zelf een toestel, het is een sim only abbonnement
Reputatie 5
Badge +14
je abonnement gaat op 4 sept in , het klopt dus idd niet de datum van october .
Reputatie 7
Badge +20
Hi Cynos,

Super dat je abonnement hebt verlengd. Er is inderdaad iets mis gegaan met de ingangsdatum van je verlenging. Ik heb dit gecorrigeerd en je verlenging gaat op 3 september 2017 in. Hopelijk is hiermee alles naar wens! 🙂

Reageer