Vraag

Abonnementskosten kloppen niet

  • 3 januari 2016
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Hallo,
Ik had even gekeken wat ik ook alweer voor abonnement heb afgesloten (vorig jaarond verlengd) nu staat er iets van 45 euro per maand terwijl ik voor 36 euro heb afgesproken.
Nu is mijn vraag wat er aan de hand is en of dit wel klopt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Erwinn,

Welkom terug op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik begrijp dat je hier meer duidelijkheid over wilt hebben. Ik heb je gegevens en je contract van 22-03-2016 erbij gepakt en ik zie dat je een abonnement hebt afgesloten voor €37 inclusief kortingen. Kan dat kloppen? Kun je aangeven waar je een bedrag van €45 ziet staan?

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen! 🙂
Als ik ingelegd ben op my tmobile (op mijn mobiel) en op wijzig abonnement klik. (Kwam er perk geluk op)
Reputatie 7
Badge +20
Hi Erwin,

Dankjewel voor je reactie! De kortingen van je abonnement zijn niet goed weergegeven op jouw My T-Mobile account. Op je contract en in ons systeem zijn ze wel goed verwerkt dit zul je ook terugzien op je factuur.

Heb je nu meer duidelijkheid? 🙂

Reageer