Beantwoord

Abonnementskosten kloppen niet na verlenging

• 15 februari 2021
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Hallo! Afgelopen november hebben mijn vrouw en ik onze abonnementen verlengd. We hebben toen een Go abonnement gekozen met 1 GB data + 120 min. bellen. Op het moment van verlenging was er een korting van €6,50/maand actief bij deze keuze. Daarnaast komt nog €2,50 korting i.v.m. Klantvoordeel, wat de maandelijkse kosten naar €11,00 brengt. Dit is nog te zien op My T-Mobile (zie bijlage).

We betalen echter sinds de verlenging €17,50 per maand. De korting van €6,50 op de basisabonnement is dus niet toegepast. We hebben al 3 facturen betaald met te hoge kosten, dus het gaat niet over een mogelijke afwijking bij de eerste factuur naar verlenging.

Het zou fijn zijn als dit gecorrigeerd kan worden.

icon

Beste antwoord door Hajar 16 februari 2021, 12:11

Hi @renato.peneda 

Ik wil dit voor je uitzoeken! Kun je mij een privébericht sturen met de 06-nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik dit controleren en corrigeren! Ik zie je bericht graag tegemoet!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @renato.peneda 

Ik wil dit voor je uitzoeken! Kun je mij een privébericht sturen met de 06-nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik dit controleren en corrigeren! Ik zie je bericht graag tegemoet!

Reageer