Vraag

Actie accessoires i.c.m. nieuw abonnement of verlenging

• 8 januari 2016
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Ik las in dec .dat je bij een verlenging een origineel samsung cover kreeg bij je toestel nu mag ik verlengen en is die aanbieding voorbij .
is bekend wanneer die weer komt ?

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi cuby2009,

Ik begrijp dat je graag een cover wilt voor je toestel! Acties zijn meestal maar een bepaalde tijd geldig. We proberen natuurlijk zoveel mogelijk acties aan te bieden. Heb je al eens gekeken in de catalogus van T-Mobile Extra? Daar proberen we het aanbod ook zo divers mogelijk te houden en te voorzien van nieuwe producten. Dit geldt ook voor accessoires voor toestellen rondom acties of aanbiedingen. Daarnaast zijn we ook deels afhankelijk van van wat bijvoorbeeld Samsung ter beschikking stelt voor een actie. Ik kan dus niet met zekerheid zeggen of een bepaalde cover terugkomt als actie en wanneer dit dan zou zijn.

Samsung heeft een promotiepagina waar per producttype de acties te zien zijn en wat de voorwaarden hiervan zijn. Ik zou deze pagina in combinatie met de T-Mobile website in de gaten houden om te kijken of de cover die je wilt weer wordt aangeboden in combinatie met een abonnement.

Ik zie dat je inderdaad kan verlengen! Let er wel even op dat je laatste factuur betaald moet zijn, anders geeft jouw My T-Mobile dit aan als drempel. Ik zie dat je nu nog gebruik maakt van Stel Samen '13. Wist je al dat we een nieuwe abonnementsvorm Stel Samen & Stel Bij hebben, waarbij je je bundels geheel naar eigen keuze kunt instellen? Via de link kun je nog meer zien welke voordelen dit abonnement heeft! Ik zag in een ander topic dat je de Samsung Galaxy S6 wil. Ik heb even gekeken in de T-Mobile Extra catalogus en zie dat je met jouw hoeveelheid punten een ThinGel Case voor de Samsung Galaxy S6 kunt bestellen.

Laat je even weten wat je gaat doen? Als je gebeld wilt worden voor een aanbieding dan kun je dat ook aangeven, dan zorg ik ervoor dat je gebeld wordt voor een mooie aanbieding. Mocht je er niet uitkomen met het verlengen, laat het mij dan weten. Ik help je graag!
Bellen mag altijd met een leuke aanbieding
Reputatie 6
Badge +16
Hi Cuby,

Leuk dat je hier voor open staat! We laten graag onze waardering voor trouwe klanten zien door ze een mooi aanbod te doen.

Zoals Mitch aangaf moet je laatste factuur nog betaald worden. Zodra deze betaald is kunnen we je bellen voor een vernieuwing. Trek je bij ons aan de bel als je de betaling hebt gedaan?

We wachten je reactie af!

Reageer