Vraag

Actie iPhone 5s

Ik heb een vraag over de prijsverlaging van de iphone 5s ik las ergens dat dit een tijdelijk actie is.
Zo ja, tot wanneer loopt deze dan?

Bedankt, 

6 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@ds83

Welkom op het forum.

Het is bij ons op dit moment nog niet bekend tot wanneer deze actie precies loopt. Je kan hiervoor het best de T-Mobile website in de gaten houden! 😉
Reputatie 2
Hahahaha grapjas, de website in de gaten houden tot de actie verlopen is, dan ben je dus te laat met afsluiten 😉
Reputatie 2
Via klantenservice gehoord dat deze actie alleen in de maand december loopt, daarna weer ( hoge ) normale prijs.
Waarom zijn de iphone prijzen weer gewijzigd? het is nog steeds december toch?
voor een abonnement van 2GB + 300 belminuten zou je 99,95 bijbetalen tegen 46,75 per maand(2 jaar). Nu is de iphone prijs weer gewijzigd, voor dezelfde abonnement betaal je nu 42 per maand + 200 voor de iphone. Ik vind het echt belachelijk wat tmobile doet, weer een reden om over te stappen op een ander provider
Echt belachelijk dat je weer zo absurd veel moet betalen voor de iphone 5s. Balen aangezien 5 jan ik mocht verlengen, ik ga overstappen van provider.
Blijkbaar ben ik dus niet de enige die het raar vind dat de prijzen ineens weer zijn gestegen en dat t-mobile inderdaad zo hun klanten verliest! Jammer!
en als het tot eind december duurt waarom waren de prijzen dan gisteren al veranderd? 31 december is toch geen januari zover ik het weet?
Maar ja verlies van t-mobile...... ik wilde nog bij t-mobile blijven, maar nu ben ik en een vriend van mij (ook klant t-mobile) van plan om ook over te stappen naar een
andere provider........

Reageer