Beantwoord

actie S5

  • 7 september 2014
  • 2 reacties
  • 171 Bekeken

Ik kan/mag op dit moment mijn abonnementonog niet verlengen maar ik wil graag gebruik maken van de actie met de Samsung S5. Ik heb contact gehad met de klantenservice en ik ben bij een T mobile shop geweest maar ik krijg verschillende adviezen. Mijn abonnement afkopen kan alleen met een defect of gestolen telefoon dus dat gaat niet. De klantenservice vertelde mij dat ik nu een nieuw contract kan afsluiten met de actie van de S5. Dit contract zou dan over 6 maanden ingaan. Ik heb dan twee maanden dubbele kosten... klopt dit? Wat voor mij op dit moment nog onduidelijk is is wanneer een nieuw contract ingaat op het moment dat ik deze nu afsluit. Ik hoop dat iemand mij daarover kan informeren.
icon

Beste antwoord door Harvey 10 september 2014, 14:45

Ik kan/mag op dit moment mijn abonnementonog niet verlengen maar ik wil graag gebruik maken van de actie met de Samsung S5. Ik heb contact gehad met de klantenservice en ik ben bij een T mobile shop geweest maar ik krijg verschillende adviezen. Mijn abonnement afkopen kan alleen met een defect of gestolen telefoon dus dat gaat niet. De klantenservice vertelde mij dat ik nu een nieuw contract kan afsluiten met de actie van de S5. Dit contract zou dan over 6 maanden ingaan. Ik heb dan twee maanden dubbele kosten... klopt dit? Wat voor mij op dit moment nog onduidelijk is is wanneer een nieuw contract ingaat op het moment dat ik deze nu afsluit. Ik hoop dat iemand mij daarover kan informeren.

Je kan wel een nieuw contract afsluiten en het 6 maanden later van start laten gaan en dan intern nummerbehoud aanvragen. Je hebt dan 1 maand dubbele kosten. Het is aan jou de keuze of je dit wilt doen en valt dus onder je eigen verantwoordelijkheid.
Bekijk origineel

2 reacties

Ik kan/mag op dit moment mijn abonnementonog niet verlengen maar ik wil graag gebruik maken van de actie met de Samsung S5. Ik heb contact gehad met de klantenservice en ik ben bij een T mobile shop geweest maar ik krijg verschillende adviezen. Mijn abonnement afkopen kan alleen met een defect of gestolen telefoon dus dat gaat niet. De klantenservice vertelde mij dat ik nu een nieuw contract kan afsluiten met de actie van de S5. Dit contract zou dan over 6 maanden ingaan. Ik heb dan twee maanden dubbele kosten... klopt dit? Wat voor mij op dit moment nog onduidelijk is is wanneer een nieuw contract ingaat op het moment dat ik deze nu afsluit. Ik hoop dat iemand mij daarover kan informeren.

Je kan wel een nieuw contract afsluiten en het 6 maanden later van start laten gaan en dan intern nummerbehoud aanvragen. Je hebt dan 1 maand dubbele kosten. Het is aan jou de keuze of je dit wilt doen en valt dus onder je eigen verantwoordelijkheid.
Hallo Harvey,
Ik heb afgelopen maandag opnieuw contact gehad met de klantenservice en mij is verteld dat het niet mogelijk is. Als ik nu een contract afsluit gaat deze gelijk in en niet over 6 maanden. ..wat is nu waar?

Reageer