Beantwoord

actie voor verlenging ??

• 4 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 142 Bekeken

Ik zat op mijn T-mobile pagina te kijken en zag een banner ..je mag verlengen tot 50% korting.
Maar toen ik wat telefoons bekeken had en met daarin de opties zag ik geen optionele acties voor mij..
Is het een foutje? of een misleidende reclame?
icon

Beste antwoord door Hajar 5 oktober 2016, 09:51

Hi Dick66,

Welkom op ons Forum!

Wij hadden inderdaad een Mobile Madness actie waarbij je tot 50% korting kon krijgen. Deze actie was geldig tot 2 oktober dus je bent net te laat. Had je een toestel op het oog? Is het misschien een idee als ik je laat bellen door een collega van de verkoopafdeling? Dan kunnen jullie samen kijken naar een leuk aanbod.

Ik hoor graag van je of je daar interesse in hebt en wel dag en tijdstip jou het beste schikt.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Dick66,

Welkom op ons Forum!

Wij hadden inderdaad een Mobile Madness actie waarbij je tot 50% korting kon krijgen. Deze actie was geldig tot 2 oktober dus je bent net te laat. Had je een toestel op het oog? Is het misschien een idee als ik je laat bellen door een collega van de verkoopafdeling? Dan kunnen jullie samen kijken naar een leuk aanbod.

Ik hoor graag van je of je daar interesse in hebt en wel dag en tijdstip jou het beste schikt.
Ik wacht eventjes tot dat jullie de Iphone 6s 16 GB verkocht hebben, ik heb belangstelling voor de Iphone 6s 32GB. Zodra deze in jullie store zit, trek ik aan de bel.

Misschien wel handig om die banner aan te passen of verwijderden..want je misleid een beetje voor de bestaande klanten en je houd een beetje helder.....een tip van Dick...;)
*update*
Had net ingelogd...inmiddels is de banner verwijderd..:D
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dick,

Gaaf dat je voor de iPhone 6S wilt gaan. Daar zit ik namelijk ook aan te denken. Ik wil je ook bedanken voor je tip, maar zoals je zelf hebt gemerkt hadden wij dat al aangepast.

Ik wil je ook een tip van Hajar geven. Ik zie namelijk dat je nog geen gebruik maakt van T-Mobile Samen. Met T-Mobile Samen kun je een groep samenstellen waarmee je onderling gratis kunt bellen. Ook kun jij en andere in je groep een maandelijks cadeau uitkiezen zoals 500MB, €2,50 factuurkorting of dubbele T-Mobile Extra punten op je factuur. Ideaal toch? Lekker extra profiteren met T-Mobile Samen. Neem even deze pagina door voor meer informatie en maak snel een T-Mobile Samen groep aan! 🙂

Reageer