Beantwoord

Acties voor loyale klanten

Hallo
Ik vroeg me af of er acties zijn voor trouwe klanten.
Ik heb sinds het jaar 2000 een abonnement bij tmobile, 16 jaar dus :-)
Mijn abonnement loopt binnenkort af en ik kon al het een en ander bekijken om te verlengen.

Wil graag weten wat tmobile voor mij kan betekenen. Of er een speciale aanbieding kan worden gedaan omdat ik al 16 jaar klant ben, met hetzelfde nr.

Aub geen standaard antwoord, hoop dat ik een serieuze reactie terug krijg.
Mvg
O. Salmi
icon

Beste antwoord door Amy 16 maart 2016, 14:21

Hey Salmi,

Ik zie inderdaad dat je een hele trouwe klant bent! 😃

Je mag verlengen en we helpen je natuurlijk weer graag met het vinden van een passend abonnement. Heb je al iets leuks op het oog? Vind je het een goed idee als een van mijn collega's van de Sales-afdeling contact met je opneemt om de mogelijkheden te bespreken? Wil je aangeven wanneer dit jou uitkomt? Dan kunnen wij een belafspraak voor je maken.

Ik hoop dat je dit geen standaard antwoord vindt 😉 en ben benieuwd naar je reactie!

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Salmi,

Ik zie inderdaad dat je een hele trouwe klant bent! 😃

Je mag verlengen en we helpen je natuurlijk weer graag met het vinden van een passend abonnement. Heb je al iets leuks op het oog? Vind je het een goed idee als een van mijn collega's van de Sales-afdeling contact met je opneemt om de mogelijkheden te bespreken? Wil je aangeven wanneer dit jou uitkomt? Dan kunnen wij een belafspraak voor je maken.

Ik hoop dat je dit geen standaard antwoord vindt 😉 en ben benieuwd naar je reactie!
Ja ik vind het goed, ze mogen mij bellen maar wel met een goede aanbieding
Hi iphone1982,

Je hoeft niet veel te verwachten van het aanbod dat ze jou zullen doen. Je zult een standaard antwoord krijgen dat je via T-mobile extra punten kan sparen waarmee je korting kan krijgen op je factuur. En met T-mobile samen kan je in een groep nog aditioneel 2,50 korting krijgen, dat krijgt elk andere klant ook, en T-mobile moet wel met zulke hoge kosten.

Ik heb vanochtend namelijk met ze aan de lijn gezeten, net als jij ben ik ook een trouwe klant van T-Mobile. Aanbod voor een nieuw klant en een klanten die 10+ jaar bij t-mobile zitten, is precies hetzelfde, wat echt onzin is, want bij KPN en andere providers doen ze namelijk wel aan klantbehoud en krijgen trouwe klanten altijd een goed aanbod. Met het aanbod dat ze mij vanochtend deden zou ik per maand alsnog 7 euro duurder uit zijn dan bij een willekeurig ander provider. Ze konden absoluut niet met een beter aanbod komen, nou lekker dan.

Amy, kan jij een antwoord geven voor waarom T-Mobile echt niks doet om klanten te behouden? Er is totaal geen prikkel om bij T-Mobile te blijven.
Reputatie 3
Hi iphone1982,

want bij KPN en andere providers doen ze namelijk wel aan klantbehoud en krijgen trouwe klanten altijd een goed aanbod..

Wat een onzin, KPN heeft heel duidelijk het beleid nieuwe en bestaande klanten zelfde korting. Enigste extra korting gaat via " KPN Compleet" , een soort " T mobile samen"

Vodafone -> verlengende klant 2,- korting per maand

Telfort -> mogelijkheid tot grote bundels (ook duurder uiteraard) die niet beschikbaar zijn voor nieuwe klanten, maar geen cent goedkoper.

Tele2 -> zelfde prijs voor nieuwe en bestaande klanten

Hollands nieuwe -> zelfde prijs voor nieuwe en bestaande klanten

Kortom als je echt trouwe klant bent, ken je vast mensen met T-Mobile, en kun je gebruik maken T-Mobile Samen, of in het geval van KPN heb je alles bij ze en heb je KPN Compleet. Is dat nu niet het geval, heb je door je jaren lange klant zijn heeeeeeel veeeeeel punten en kun je lekker shoppen. Dat is toch al beloning genoeg bij het beste netwerk van Nederland?
Reputatie 7
Badge +20
@iphone1982

Ik heb een terugbelafspraak voor je ingeschoten voor vandaag, je zult dan ook zo spoedig mogelijk gebeld worden!

Hopelijk komen jullie alsnog tot een mooie deal! :)

@Saida86

Jammer om te horen dat je niet tevreden bent met het gemaakte aanbod!

Op het moment is het zo dat onze geboden prijzen dusdanig scherp zijn dat we hier op dit moment geen onderscheid in gemaakt kan worden tussen nieuwe en bestaande klanten. We willen altijd meedenken en daarom plannen we dan ook belafspraken in. We merken namelijk dat het altijd fijner is om in een persoonlijk gesprek geadviseerd te worden en te woord wordt gestaan. Helaas heeft dit bij jou uiteindelijk geen gehoopt eindresultaat gehad..

Als we echter nog niets voor je kunnen betekenen, dan horen we dat alsnog graag van je!
Hi iphone1982,

want bij KPN en andere providers doen ze namelijk wel aan klantbehoud en krijgen trouwe klanten altijd een goed aanbod..

Wat een onzin, KPN heeft heel duidelijk het beleid nieuwe en bestaande klanten zelfde korting. Enigste extra korting gaat via " KPN Compleet" , een soort " T mobile samen"

Vodafone -> verlengende klant 2,- korting per maand

Telfort -> mogelijkheid tot grote bundels (ook duurder uiteraard) die niet beschikbaar zijn voor nieuwe klanten, maar geen cent goedkoper.

Tele2 -> zelfde prijs voor nieuwe en bestaande klanten

Hollands nieuwe -> zelfde prijs voor nieuwe en bestaande klanten

Kortom als je echt trouwe klant bent, ken je vast mensen met T-Mobile, en kun je gebruik maken T-Mobile Samen, of in het geval van KPN heb je alles bij ze en heb je KPN Compleet. Is dat nu niet het geval, heb je door je jaren lange klant zijn heeeeeeel veeeeeel punten en kun je lekker shoppen. Dat is toch al beloning genoeg bij het beste netwerk van Nederland?

Zit jij bij KPN dan? Ik spreek namelijk uit ervaring en niet op basis van een vergelijksite.

Inclusief de korting die mij nu werd aangeboden, zou ik maandelijks alsnog 7 euro duurder zijn dan bij een willekeurig concurrent. Dat zegt al genoeg toch? De T-mobile extra punten die je kan sparen is inmiddels ook al aan banden gelegd; waar je "vroeger" nog een verdubbeling/ verdriedubbeling etc. aan punten kreeg, krijg je nu nog maar 1x de punten, de punten die elk ander nieuw lid dus ook krijgt. Zit hier een voordeel aan voor jarenlange klanten?

@ David, de klantenservice die mij werd geboden, was niet bepaald om over naar huis te schrijven. Dat de prijzen "scherp" zouden zijn, is een relatief begrip, T- Mobile behoort niet tot de goedkoopste providers. Er wordt ook teveel gezegd dat jullie "het beste bereik van NL" hebben, wat vast waar is, maar ik zit niet in een gat waar maar 2 zendmasten zijn waardoor ik met een andere provider minder goed bereik zou hebben. En bovendien heb ik met KPN in liften altijd bereik, bij T-mobile houdt t al op zodra ik de lift in stap.

T-Mobile kan alleen wat voor mij betekenen als er met een echt aanbod wordt gekomen, degene die ik van de klantenservice gesproken heb, kwam daar niet mee.
Reputatie 3
Zit jij bij KPN dan? Ik spreek namelijk uit ervaring en niet op basis van een vergelijksite.
Jup naast T-Mobile. Vroeger was dat zo, lees hun forum en bekijk hun website, of nog beter bel met SAVE (opzeg afdeling) ze zullen het verhaal beamen is vorige maand namelijk aangepast.

Zit hier een voordeel aan voor jarenlange klanten?
Ja jij hebt namelijk meer punten kunnen sparen
Helaas zijn we er niet uitgekomen.

Ik kreeg precies dezelfde aanbiedingen die op de website staan.

Vaste klanten (16 jaar klant met hetzelfde nr) krijgen dus geen speciale behandeling:P
Jammer volgende keer beter:)
Ook ik heb gebeld met T-Mobile. Ook voor mij was de aanbieding niet oke. 2 jaar geleden kreeg ik nog een extra korting van ongeveer 2,50 euro per maand nadat ik gebeld had met de klantenservice. Nu doen ze helemaal niks. Ook niet nadat ik aangegeven heb dat het op andere plekken goedkoper is en overstappen ook voordeliger is.
Ik heb foto's toegevoegd met prijzen van de andere site's met de prijzen.
De site's zijn: www.gsmweb.nl en www.belsimpel.nl. Deze bieden allebei ook T-Mobile aan.
Liever bestel ik rechtstreeks bij T-Mobile. Heeft iemand ervaringen met deze site's?

Ook ben ik bij ons in de buurt bij een gsm shop geweest. Deze bood mijn een abonnement van KPN aan. Onbeperkt bellen en 5000mb internet voor 49,00 euro. Hier gaat nog 5 euro extra Korting vanaf en de 4g worst verdubbeld (in combinatie met televise en Internet Thuis).
Wel 120 euro bijbetalen. Maar uiteindelijk maar 44 euro in de maand kwijt. Hier twijfel ik nog over omdat ik eigenlijk tevreden ben over T-Mobile.

Wie heeft er advies voor mij? Wat kan ik het beste doen?

Ik ben nu 6 jaar bij T-Mobile.
Reputatie 7
Badge +20
@ iPhone1982 en Moontje22;

Wat jammer dat jullie er niet uit zijn gekomen. Je kan natuurlijk ook via een reseller verlengen. Zo kun je gebruik blijven maken van ons netwerk, producten en diensten. Je kan gebruik maken van onder andere T-Mobile Samen en gratis bellen met je groep plus iedere maand een cadeau ontvangen. Dit zijn diensten die wij jullie graag aanbieden en we hopen daarom dat jullie ervoor kiezen om bij ons te blijven. 😉
@ Hajar;

Via een reseller verlengen zou een mooie oplossing voor hun zijn. Is het mogelijk om dit ook uit te voeren met een Stel samen en bij, waarbij gebruik wordt gemaakt van Toestel flexibiliteit? Zie namelijk in de algemene voorwaarden geen uitsluitingen of dergelijk. Dus dit kan zelfs 7-8 maanden voor einddatum contract toch
Reputatie 7
Badge +20
Hey Ecko,

Welkom op ons Forum en handig dat je dit aankaart! :)

Je kunt inderdaad via een reseller ook gebruik maken van Toestel Flexibiliteit, hier worden geen uitzonderingen in gemaakt en is dus gewoon te kiezen. De 7-8 maanden waar je het over hebt is mij niet geheel duidelijk? Toestel Flexibiliteit werkt in principe als een gewone verlenging en is dus 4 maanden voor het eind van het contract aan te vragen.

Als je eerder dan deze 4 maanden zou willen verlengen, dan kom je in aanmerking voor een Vervroegde verlenging. Hier kun je gebruik van maken wanneer je telefoon bijna het loodje legt of kwijt/gestolen is. Is dit misschien waar je op doelde?

Laat het even weten of alles zo duidelijk is, anders lichten we graag nog het een en ander toe! 🙂
Hey Ecko,

Welkom op ons Forum en handig dat je dit aankaart! :)

Je kunt inderdaad via een reseller ook gebruik maken van Toestel Flexibiliteit, hier worden geen uitzonderingen in gemaakt en is dus gewoon te kiezen. De 7-8 maanden waar je het over hebt is mij niet geheel duidelijk? Toestel Flexibiliteit werkt in principe als een gewone verlenging en is dus 4 maanden voor het eind van het contract aan te vragen.

Als je eerder dan deze 4 maanden zou willen verlengen, dan kom je in aanmerking voor een Vervroegde verlenging. Hier kun je gebruik van maken wanneer je telefoon bijna het loodje legt of kwijt/gestolen is. Is dit misschien waar je op doelde?

Laat het even weten of alles zo duidelijk is, anders lichten we graag nog het een en ander toe! :)

@ David;

Thanks 🙂.

Volgens mij bedoel ik wat anders! namelijk het volgende:
https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/24618/uitleg-over-toestel-flexibiliteit-particulier

Hierin wordt verteld dat ongeacht welk tijdstip, ik altijd mijn huidige kan stoppen en doorgaan met een andere abonnement met toestel!

De vraag die ik hierbij heb, is het mogelijk om deze maatregeling via een reseller te gebruiken? Zie namelijk weinig in de voorwaarden.

Net als de rest zie ik graag voordelen bij langdurig blijven bij een provider.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ecko,

Je kan bij een reseller een Stel Samen sim only abonnement nemen en dan heb je later inderdaad de optie om gebruik te maken van Toestel Flexibiliteit. Je stapt dan over naar het Stel Samen & Stel Bij abonnement en kan daarbij een toestel nemen. Ik zie dat je huidige abonnement in november afloopt dit betekent dus dat je 4 maanden van te voren mag verlengen. Bekijk op deze pagina de voorwaarderen.

Heb je nu voldoende informatie? Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 😉

Reageer