Beantwoord

Activatie nieuw abonnement

• 9 mei 2017
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

ik heb op 18 april jl mijn galaxy 8 met nieuw abonnement ontvangen, echter, helaas, kan ik tot op heden geen gebruik maken van dit abonnement, omdat deze nog niet is geactiveerd? Afgelopen vrijdag gebeld met de klanten service, abonnement zou over het weekend geactiveerd worden, maandag zou alles het doen, niet dus.
Vandaag gebeld, maar nog niet geactiveerd, en nu moet ik maximaal 5 dagen wachten. ik ben niet echt blij met de gang van zaken en de onduidelijkheid van wanneer nu mijn abonnement gaat werken en ik mijn nieuw toestel kan gaan gebruiken.
icon

Beste antwoord door Thalina 10 mei 2017, 09:42

Hoi rplveenema,

Ik begrijp heel goed dat je zo snel mogelijk gebruik wilt kunnen maken van jouw nieuwe abonnement! Op dit zijn er met sommige nieuwe abonnementen wat problemen met het activeren hiervan. Dit probleem wordt met hoge prioriteit onderzocht en onze IT-afdeling doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen! Als ik het abonnement zelf kon activeren had ik dat gelijk gedaan, maar het is wat ingewikkelder. We doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen, sorry voor het ongemak!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi rplveenema,

Ik begrijp heel goed dat je zo snel mogelijk gebruik wilt kunnen maken van jouw nieuwe abonnement! Op dit zijn er met sommige nieuwe abonnementen wat problemen met het activeren hiervan. Dit probleem wordt met hoge prioriteit onderzocht en onze IT-afdeling doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen! Als ik het abonnement zelf kon activeren had ik dat gelijk gedaan, maar het is wat ingewikkelder. We doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen, sorry voor het ongemak!

Reageer