Beantwoord

afgewezen op extra abonnement met tablet terwijl ik al klant ben hoe kan dat?

• 11 april 2021
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Goedenmiddag.

Zojuist ben ik afgewezen op een extra abonnement die ik wou afsluiten terwijl ik al klant ben.

Geen idee waarom.

Het enige wat ik kan bedenken is dat de bewindvoerder die ik 3 jaar heb gehad zich niet heeft afgemeld zoals bij andere instanties ook niet gebeurd is. Ik ben nu anderhalf jaar van bewindvoerder af maar wordt nig regelmatig geconfronteerd bij instanties dat ik nog aangemeld ben als onder bewind.

Kan iemand van jullie dus Tmobile voor mij na kijken of dat het geval is. Dat ik aangemeld ben bij jullie als onder bewind zodat ik dan aktie kan ondernemen?

Met vriendelijke groet,

Wesley van den herik

Btw. ik zie dana de leeuw staan bij naam. Raar dat ben ik niet en ik ken die gene ook niet. Ik heb ingelogd met mijn eigen gegevens maar ik ben zeker dana de leeuw niet.

icon

Beste antwoord door Hajar 12 april 2021, 11:02

Hi @danadeleeuw82 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Kun je mij een privébericht sturen met het nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @danadeleeuw82 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Kun je mij een privébericht sturen met het nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Hoi Hajar.

Bedankt voor je bericht!

Hoe stuur ik je een prive bericht?

Ik heb vandaag mijn voormalige bewindvoerder gesproken en zei heeft laten zien dat ik vorig jaar in februari ben afgemeld als client onder bewind.

Dus dat kan het niet zijn.

Ik snap het niet en ben bang dat ik nood gedwongen moet over stappen aangezien vodafone en kpn niet moeilijk doen. Het toestel wat ik wou aanvragen is onder de 250 euros dus bkr kan het ook niet zijn.

Groetjes Wesley.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @danadeleeuw82 

Klik op @Hajar < (klik erop) en vervolgens op stuur bericht.

Reageer