Beantwoord

Afleveringskosten

• 6 februari 2016
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

na een keer of drie mijn contract te hebben verlengd moest ik vanmorgen bij de levering van mijn nieuwe telefoon €9,95 afrekenen bij de korrier, vroeger was dat maar €0,01. Is dit tegenwoordig normaal zoja maakt dat dan bekend bij het afsluiten van je bestelling op internet.
Gr Ben
icon

Beste antwoord door Hajar 7 februari 2016, 14:00

Hi Ben,

Welkom op ons Forum!

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe toestel. Voor welk toestel heb je gekozen?

Wat betreft de bezorgingskosten; Je bestelling kan gratis geleverd worden van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 – 18.00 uur. Je pint dan alleen €0,01 om je rekening te bevestigen. Als je ervoor kiest om je bestelling in een specifiek tijdvak te laten bezorgen, dan kan dat tegen bijbetaling. Dat bedrag wordt dan afgerekend bij de AMP bezorger. De kosten hiervan kun je zien op deze pagina.

Heb je nu meer duidelijkheid? Ik wens je in ieder geval veel plezier met je toestel! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +5
Volgens mij kost het afleveren in het weekend altijd wat extra ten opzichte van doordeweeks overdag. Ik denk dat het daarmee te maken heeft.

Die 1 cent zijn niet zo zeer de bezorgkosten, maar een verificatie van de bankpas en bijbehorende bankrekening waarvandaan de maandelijkse facturen geïncasseerd gaan worden.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ben,

Welkom op ons Forum!

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe toestel. Voor welk toestel heb je gekozen?

Wat betreft de bezorgingskosten; Je bestelling kan gratis geleverd worden van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 – 18.00 uur. Je pint dan alleen €0,01 om je rekening te bevestigen. Als je ervoor kiest om je bestelling in een specifiek tijdvak te laten bezorgen, dan kan dat tegen bijbetaling. Dat bedrag wordt dan afgerekend bij de AMP bezorger. De kosten hiervan kun je zien op deze pagina.

Heb je nu meer duidelijkheid? Ik wens je in ieder geval veel plezier met je toestel! 🙂

Reageer