Vraag

Aflopend contract

• 4 januari 2015
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

Hoe gaat het als je contract afloopt maar je bent er door omstandigheden nog niet aan toe gekomen om te vernieuwen/verlengen enz...
Loopt het contract dan automatisch door met dezelfde maandelijkse kosten en is dit dan maandelijks opzegbaar, of zie ik dit verkeerd?
mvg Roy

3 reacties

Reputatie 1
Roy, je contract stopt en je gaat hogere kosten krijgen. Wacht dus niet te lang met een nieuw contract of een nieuwe provider.
Oke dat is dan duidelijk. Harryscarry dank voor je reactie.

Nu heb ik nog een vraag over de einddatum van het contract.
M'n vriendin is pas gebeld door t-mobile over dat ze haar contract binnenkort kan verlengen, we hebben de papieren nagekeken en daarop staat ook vermeld: T-Mobile Stel Samen 1GB 2 jaar verlenging met
daaronder als ingangsdatum 22-01-2013.
Dit houdt in dat dit contract dus afloopt in 2015.....

Nu logt ze vanavond in bij "My T-Mobile" en nu staat daar bij contractgegevens ineens hele andere informatie namelijk: Start 23-01-2014 / Eind 22-01-2016 24 maand Stel Samen.
Ik weet niet wat ze nu aan het doen zijn bij t mobile maar dit klopt natuurlijk van geen kant lijkt mij?
Reputatie 7
Badge +15
@happyluck

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wanneer je contracttermijn is afgelopen dan loopt je abonnement door met, inderdaad, een maand opzegtermijn. Eventuele kortingen vervallen aan het einde van je contract, daardoor kan je factuur hoger zijn dan je gewend bent. Op deze pagina lees je alles over verlengen!

Het lijkt er op dat je vriendin haar contract telefonisch is verlengd. Verder kan ik niet in de gegevens kijken van je vriendin, daarvoor kan ze het beste zelf even reageren hier met haar eigen My T-Mobile account. 🙂

Als jullie nog vragen hebben, let me know! 🙂

Reageer