Vraag

Afwijzing nieuw abonnement 2013

• 24 juli 2013
  • 3 reacties
  • 382 Bekeken

Beste T-mobile,

Afgelopen paar dagen heb ik geprobeerd een nieuwe abonnement af te sluiten bij coolblue en na registreren van alle gegevens word ik afgewezen voor het krijgen van een abonnement. Ik bij al mijn abonnementen bij t-mobile nooit een probleem gehad met het aanschaffen van een abonnement

Ik ben erg ontevreden met de gang van zaken bij T-mobile. Ik ben al 8 jaar klant bij t-mobile met 4x een 2 jarig abonnomenten, zonder enige betalingsachterstanden watsoever. Ik heb de helf van mijn abonnement moeten bellen tussen t-mobile en coolblue met nogsteeds geen duidelijke reden is.

Ik heb al mijn id kaart naar experian gestuurd voor een rapport maar t-mobile medewerkers hebben mij verteld dat het Mogelijk! komt door een rapport van experian. Ik zit nu het afwijzingsreden particuliere aanvraag aan het invullen voor een duidelijk reden van wijgering.

Wat mij het meest verbaasd is dat ik ok mijn adres vorig jaar gewoon een abonnement heb kunnen afsluiten zoals ik het altijd doe bij t-mobile.
Waarom was vorig jaar de check goed en nu niet als ik nog nooit schulden heb gehad.

Ik hoor graag van jullie terwijl ik deze formulier zit in te vullen.

3 reacties

Reputatie 5
@Oussi Welkom op het T-Mobile forum.

Wij hebben geen inzicht in de afwijzingsreden(en). Je kunt inderdaad het beste het formulier Afwijzingsreden Particuliere Aanvraag hiervoor gebruiken. Ik kan je dus niet van meer informatie voorzien omdat ik deze informatie simpelweg niet heb.

Mocht je andere vragen hebben laat dan gerust een berichtje achter.
Van wat ik heb kunnen zien vanuit het rapport is er geen reden om mij een abonnement af te wijzen. In iedergeval niet van de Experian rapport. Maken jullie gebruik van een andere Kredietwaardigheids bureau bij t-mobile?
Reputatie 5
@Oussi kun je inhoudenlijk aangeven waar je het niet eens bent met het rapport? Dit kun je eventueel ook privé doen

Reageer