Beantwoord

Afwijzing van abonnement

  • 22 juli 2017
  • 1 reactie
  • 1049 Bekeken

Waarom kan ik geen nieuw abbonement afsluiten
icon

Beste antwoord door David 24 juli 2017, 11:34

Hey Mart25,

Logisch dat je dit even navraagt!

Zou je kunnen aangeven waar je een afwijzing hebt ontvangen? Sinds 1 mei wordt er een extra check uitgevoerd, om te kijken of je een toestel op afbetaling kunt nemen. Is dat misschien de afwijzing waar je op doelt?

Op deze pagina vind je overigens een lijst van de meest voorkomende afwijzingen. Misschien vind je hier de oorzaak al tussen?

Mocht je nog geen reden hebben gevonden, laat het dan even weten en als je ons dan wat meer informatie geeft, dan kunnen we je daar vast een goed antwoord op geven! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Mart25,

Logisch dat je dit even navraagt!

Zou je kunnen aangeven waar je een afwijzing hebt ontvangen? Sinds 1 mei wordt er een extra check uitgevoerd, om te kijken of je een toestel op afbetaling kunt nemen. Is dat misschien de afwijzing waar je op doelt?

Op deze pagina vind je overigens een lijst van de meest voorkomende afwijzingen. Misschien vind je hier de oorzaak al tussen?

Mocht je nog geen reden hebben gevonden, laat het dan even weten en als je ons dan wat meer informatie geeft, dan kunnen we je daar vast een goed antwoord op geven! 🙂

Reageer