Beantwoord

Afwijzing verlenging

Hallo,

vandaag heb ik een afwijzing gekregen op het verzoek van een verlenging met toestel. er staat geen reden opgegeven. heb contact gehad met de klantenservice om er achter te komen wat er fout is gegaan maar kom niet verder. ja een pdf die ik mag invullen, uitprinten en opsturen. Waarom moet dit allemaal zo omslachtig en kom dan niet met de opmerking dat niet mag ivm de privacy.
heb zelf alle mogelijkheden bekeken waarom dit word afgewezen maar alles zou ok moeten zijn.
icon

Beste antwoord door Hajar 31 mei 2018, 12:48

Hi Patrick,

Dankjewel voor je vraag! Ik begrijp je dat je liever direct een antwoord krijgt, maar wij mogen zelf, in verband met jouw privacy, niet inzien wat de specifieke reden van deze afwijziging is en dus moet je deze zelf opvragen. Op deze pagina vind je het formulier om een verzoek in te dienen voor de reden van afwijzing. Hoe sneller je die invult hoe eerder je een antwoord krijgt.

Laat je even weten of het zo lukt? Als je nog andere vragen hebt, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Misschien een BKR registratie?
Bij gsm’s van boven de €250 controleren ze of er al een registratie is.
Nieuwe regels vanuit de regering!
zover ik weet heb ik geen negatieve registratie. kan ook zien op de BKR website dat er geen toesting is geweest.
als ik via de t mobile website verleng met toestel gaat alles goed hoe alleen maar te bevestigen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Patrick,

Dankjewel voor je vraag! Ik begrijp je dat je liever direct een antwoord krijgt, maar wij mogen zelf, in verband met jouw privacy, niet inzien wat de specifieke reden van deze afwijziging is en dus moet je deze zelf opvragen. Op deze pagina vind je het formulier om een verzoek in te dienen voor de reden van afwijzing. Hoe sneller je die invult hoe eerder je een antwoord krijgt.

Laat je even weten of het zo lukt? Als je nog andere vragen hebt, hoor ik het graag!
Nou ben heel benieuwd, waarom kan ik wel via T mobile zelf verlengen ?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Patrick,

Er wordt daarna ook nog een check uitgevoerd, dus wellicht zit daar het verschil. Als je via een externe partij hebt proberen te verlengen, kun je ook nog via hen vragen of zij andere voorwaarden hebben. Wij hebben daar geen inzicht in.

Als je nog andere vragen hebt, horen we het graag!
Kan ik nog ergens vinden wat wel en niet word geaccepteerd door t mobile? Ik bedoel, er staan geen negatieve coderingen achter mijn naam en heb geen achterstand in betalen. Met wie kan je dit bespreken bij t mobile? Bedoel ik wil best moeite doen maar op een gegeven moment gaat er een klant met aanhang lopen
Badge +13
Er zijn geen standaard richtlijnen over het algemeen gaat het op inkomen ed.
Maar hoe meer je van je toestel al afbetaald hoe lager ‘lening’ is.
Wie moet ik contacten als ik binnen 2 weken geen reactie heb ontvangen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Patrick,

Ik begrijp dat je zo snel mogelijk een reactie wilt! Na het invullen van het afwijzingsformulier kan het 30 dagen duren voordat je een terugkoppeling krijgt. Dus geen zorgen, want je gaat sowieso een reactie ontvangen! Als je in de tussentijd nog vragen hebt, laat het mij weten!
30 dagen? Ik dacht 2 weken, maar neem vooral de tijd. Iets met klantenbinding
Deze week moet de uitleg er zijn. Ben heel benieuwd wat er uit komt. Ik vraag me dus bijvoorbeeld af of het wel goed gaat als ik onder de €250 toestel krediet blijf. Anders ben ik echt bang dat we met het hele gezin eind dit jaar gaan overstappen. Dat zou zonde zijn want de diensten bevallen goed. ( Glasvezel, TV en drie mobiele abonnementen )
Badge +13
@PatrickTW24 Dit geld voor elke provider hetzelfde dus niet alleen T Mobile heeft deze regels.
Verder als je onder de 250 euro zit heb je er niet mee te maken.
Heb de brief ontvangen en idd ik kan geen krediet krijgen aan de hand de de BKR check. Duidelijk! Had ondertussen een verlenging met toestel gedaan en heb het toestel deels al betaald. Blijf dus onder de €250.

Neem niet weg dat dit naar mijn inziens wel gelijk mag worden gecommuniceerd. Dat lijkt me toch echt moet moeilijk.

Reageer