Vraag

Al 15 jaar klant en geen kortingen bij het verlengen.

• 26 november 2017
  • 13 reacties
  • 598 Bekeken

Hallo, bij deze wil ik graag weten of T-Mobile überhaupt iets doet voor klanten die verlengen. Via de ‘verkapte 5 euro korting’ waar je zelf ook nog is actie voor moet ondernemen wordt ik niet warm gemaakt. Ik werk nu al 2.5 jaar voor Vodafone. En daar weet ik dat we aangepaste deals mogen doen aan abonneehouders met toch wel een langer klantgeschiedenis. Wanneer ik echter wil verlengen bij een aansluiting die al zeker langer dan 15jaar bij tmobile erkent is, kom ik erachter dat ik weer niets extra’s krijg. Bij mijn vorige verlenging werd er al gelogen en heb ik toch verlengd. Mijn fout, maar nu wil ik toch wel alles hebben overwogen voor ik mijn overstap maak.
Dus kan Tmobile iets voor mij betekenen waarbij ik de Tmobile Go Unlimited heb + Deezer(niet de gratis variant). Voor minder dan €31? Zo niet graag ook niet reageren aub.

This topic has been closed for comments

13 reacties

Nou, gezien dit een forum voor klanten onderling is, mag iedereen hier gewoon (mits beleefd) reageren.

Als je dus vragen gaat stellen, dan mogen er antwoorden komen, doch het antwoord is wel vrij simpel. Nee. Er is inmiddels al meerdere jaren geen extra korting 'om te blijven' en de aanbieding is nu scherp voor iedereen.

Echter, gezien mijn ervaringen met VF (voor werk zit ik met een eigenwijze inkoopafdeling die niet wil veranderen), zou ik zeggen... Veel plezier!
Reputatie 4
Badge +3
Er is inmiddels al meerdere jaren geen extra korting 'om te blijven' en de aanbieding is nu scherp voor iedereen.

Sorry, scherp voor iedereen? Heb je aandelen T-Mobile ofzo?
Reputatie 4
Badge +7
De meeste kans, om goedkoper uit te zijn, maak je bij een reseller.
De aanbiedingen zijn voor iedereen even scherp gezet, als jouw persoonlijke mening is dat ze niet scherp zijn.... Noem het dan maar 'bot voor iedereen'.

Wat betreft je reactie, als 'mensen' met aanvallen en insinuaties moeten komen om een antwoord te betwisten... Dan heb je bewezen dat het antwoord en diens argumenten zelf valide zijn en je niets beters weet dan de boodschapper van het argument nog aan te vallen. Daarvoor dank!
Het is merkwaardig dat je vermoed dat ik naar Vodafone zou moeten overstappen. Echter denk ik niet eens aan Vodafone maar is mijn keuze ‘gewoon’ bij Tele2 gevallen. En iedereen mag uiteraard reageren met wat die wilt. De vraag luidde echter of ik een scherpere deal kon krijgen. U hebt daar antwoord op gegeven dus kan de topic gesloten worden.
Ohw nee, de link naar VF was meer vanwege dat je die noemde als werk. Als je bij TM geen aanbieding kan krijgen, dan zou ik zeker intern bij werk eens kijken...

Wat betreft Tele2, tja dat kan ik begrijpen. Ze lijken goedkoper met die 25/mnd actie, maar er waren geloof ik wel wat kleine puntjes (controleer even wanneer je wel kosten gaat maken, vooral de uitzonderingen waren duurder staat me bij. Ik zit veel buiten de EU, T2 is dan geen optie). Als die puntjes niet van toepassing zijn, ga ervoor. Zie liever iemand die inhoudelijk voor zijn provider kiest, dan het standaard "maar die telefoon-combo is bij die beter"...
Reputatie 7
Badge +20
Hoi LuckySEVEN,

Het zou jammer zijn om je te zien vertrekken! Het antwoord van Poco-Loco, onze Klantexpert, klopt echter in dit geval. De prijzen zijn al dusdanig scherp dat er geen extra korting op gegeven wordt. Op deze manier willen we iedereen de kans geven om een scherpe deal te pakken! Op dit moment hebben we wel een tijdelijke actie op Deezer, waardoor het totaal van jouw wens op €31,75 komt (inclusief T-Mobile Samen). Het is weliswaar niet onder de €31,-, maar toch behoorlijk dicht bij jouw gewenste maandelijkse bedrag!

Mocht je nog vragen hebben voor ons, laat het dan gerust weten!
Vodafone heeft scherpere deals. Ik ben gisteren overgestapt na 19 jaar TMobile. De artogantie van Poco-Loco druipt ervan af. Typerend voor TMobile tegenwoordig.
Ohw geweldig, je krijgt een antwoord wat je niet aanstaat en dus is het arrogantie.

Ik ben het nota bene met je eens dat je een abonnement moet kiezen wat bij je past, niet zozeer omdat je al X jaar ergens bij zit.

Maar, als de aanval persoonlijk moet zijn, was het antwoord te goed om nog met argumenten te betwisten. Bedankt dus voor dat compliment!
Als je als 15 jarige klant (ik 19 jaar) dezelfde behandeling krijgt als nieuwe klanten vind ik dat asociaal. Jij als klant expert zou dat als geen ander moeten weten. Zelfs hier laat je blijken hoe arrogant je bent tegenover iemand die al 15 jaar klant is. Dat is dus tmobile in een nuttshell.
Vodafone heeft hier een loyalty klantenafdeling voor.
Jij blijft jezelf en jij alleen belangrijker vinden dan een ander en verwacht dat jij ook vanwege langdurig klantverband meer hoort te krijgen. Alles moet om jou draaien en hoe wil je dat ik hier anders dan over jou op reageer nu? Je benadrukt dat ik als geen ander zou moeten weten dat het asociaal is als iedereen gelijk behandeld wordt.*

Dat je nieuwe baan bij VF je een loyalty afdeling kan geven, leuk voor je. Jij stelt je nu zeer egoïstisch en egocentrisch** op, want als het niet om jou kan draaien, is het wel arrogantie (de ironie overigens) bij de ander.

Echter, iedereen kan zien hoe je hier om een paar euro stennis staat te maken. Jij krijgt het niet goedkoop genoeg, dus verlaat je huis en haard voor een ander. Je begint over loyaliteit, maar je bent zelf alles behalve met dit verhaal. Hajar komt op 75 cent na op je streefbedrag uit, maar dat is niet goed genoeg voor jou, jij en jezelf. Je beschuldigt anderen van arrogantie, maar als de kortingen niet om jou draaien is de wereld te klein.

We zijn hier echter wel klaar, want je hebt je keuze al gemaakt. De herhaaldelijke beschuldigingen naar anderen en de daarin zittende innuendo van indirecte afschuivingen van verantwoordelijkheid zijn tekenend. Toevoegend op het topic lijk je niet te willen zijn, maar ik laat speciaal voor jou het topic wel open staan. Toon mijn ongelijk en reageer niet nogmaals om het laatste woord te hebben.

*, Het gedrag binnen een grote groep, ten behoeve van deze groep wordt als het 'sociale gedrag' erkend, asociaal is je dus niet in het belang van de groep opstellen en er bewust van afwijken ten behoeve van een andere partij (veelal de ego). Korting krijgen zou over de rug van anderen moeten, derhalve een asociale handeling en iemand uitzonderen op basis van jaren verbinding zou (positieve) discriminatie zijn.

**, Egoïsme en egocentrisme zijn twee aanverwante termen waarbij de perceptie omtrent diens persoon centraal staat. De 'ego' is waar alles voor gedaan moet worden en/of alles omheen moet draaien.
Goed verhaal. Lekker kort ook.
Je verward me met de topic starter. Begrijpend lezen is ook een vak. Ik ben na 19 jaar overgestapt naar een vodafone abonnement. Tmobile deed geen aanbieding dus de keuze was makkelijk. Vodafone heeft een speciale afdeling om bestaande klanten te houden: loyalty. Beetje dreigen met topic op slot gooien, lekker belangrijk.
LOL, dat ik je verwar met de topicstarter is inderdaad onnauwkeurig van me.

Dat je toch nog even komt naschoppen en je laatste woord wil houden is echter zo triest als de rest van de beschrijving over jou al deed vermoeden. Bij deze is het topic op slot, want jij voegt niks toe en nee, je zou nooit het laatste woord krijgen met je gedrag.

Het wordt tijd dat het forum ook weer terug gaat naar uitsluitend T-Mobile klanten, want dit soort figuren dragen niks bij behalve gal.