Beantwoord

Alsnog toestel na defect

• 18 augustus 2016
  • 6 reacties
  • 144 Bekeken

Zou graag een nieuw toestel willen. Abonnement loopt nog tot 8-5-2017. Toestel is stuk. Zou graag een toestel willen aslnog in combi met abonnement.
icon

Beste antwoord door Issam 21 augustus 2016, 10:59

Hey Kemko,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat balen dat je toestel stuk is.. What happend? Is deze niet meer te repareren?

We helpen je graag aan een nieuw toestel! Je hebt in de huidige situatie de mogelijkheid om een vervroegde verlenging te doen. Dit houdt in dat je nu al een vernieuwing doet die ingaat aan het eind van je huidige contractperiode, maar dat je nu al je toestel krijgt. Neem een kijkje op deze pagina voor meer informatie.

Wil je hier gebruik van maken? Laat het ons dan weten. Één van onze vriendelijke collega's van de afdeling vernieuwingen belt je graag voor een mooi aanbod in combinatie met een leuk toestel. Weet je trouwens al welk toestel je wilt? Laat ons ook gelijk weten op welke tijdstippen je het best bereikbaar bent.

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hey Kemko,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat balen dat je toestel stuk is.. What happend? Is deze niet meer te repareren?

We helpen je graag aan een nieuw toestel! Je hebt in de huidige situatie de mogelijkheid om een vervroegde verlenging te doen. Dit houdt in dat je nu al een vernieuwing doet die ingaat aan het eind van je huidige contractperiode, maar dat je nu al je toestel krijgt. Neem een kijkje op deze pagina voor meer informatie.

Wil je hier gebruik van maken? Laat het ons dan weten. Één van onze vriendelijke collega's van de afdeling vernieuwingen belt je graag voor een mooi aanbod in combinatie met een leuk toestel. Weet je trouwens al welk toestel je wilt? Laat ons ook gelijk weten op welke tijdstippen je het best bereikbaar bent.

Ik ben benieuwd naar je reactie!
U kunt mij bellen op 0651xxxxxx
Hoi kemko.

Ik heb je telefoonnummer gedeeltelijk gewist, het is namelijk niet toegestaan om privégegevens op het forum te plaatsen.

Zou je aan kunnen geven op welke tijdstippen je het beste bereikbaar bent, zodat een T-Mobile Moderator, wanneer deze weer langs het topic komt, een belafspraak kan laten inplannen?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Kemko,

Ik heb jouw nummer doorgegeven aan mijn collega. Hij neemt zo snel mogelijk contact met je op om een aanbod te doen.

Als er nog een tijdstip is die je het beste schikt, laat het dan weten.
morgenvroeg is prima
Reputatie 7
Badge +15
Hey Kemo,

Ik zie dat mijn collega Patrick ondertussen contact met je op heeft genomen. Fijn om te zien dat het gelukt is om het contract te vernieuwen! 🙂

Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. We staan hier altijd voor je klaar.

Reageer