Beantwoord

Annuleren bestelling

• 15 maart 2019
  • 4 reacties
  • 563 Bekeken

Foutje
icon

Beste antwoord door Jaimy 16 maart 2019, 09:18

Hoi Noems13,

Foutjes maakt iedereen wel eens, kan gebeuren!

Ik zie dat de bestelling gister geannuleerd is, dus ik denk dat jouw vraag al beantwoord is. Is er nog iets waar ik je mee kan helpen, dan staan we hier natuurlijk nog steeds voor jou klaar. 😃
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Noems13,

Foutjes maakt iedereen wel eens, kan gebeuren!

Ik zie dat de bestelling gister geannuleerd is, dus ik denk dat jouw vraag al beantwoord is. Is er nog iets waar ik je mee kan helpen, dan staan we hier natuurlijk nog steeds voor jou klaar. 😃
Mijn bedenktijd van 2 weken is om. Vanaf 29 mei heb ik geen provider meer. Per 1-6 T-mobile thuis , maar monteur kan pas vandaag, echter geen installatiepakket ontvangen. Ik lees net dat dit een probleem is voor 1000 klanten. Ik werk vanuit thuis en heb een probleem hierdoor. Kan ik alsnog annuleren?
Wie belt de monteur af? Ik heb daar geen gegevens van!
Reputatie 6
Badge +4
Goedemorgen @CocoVo,

Welkom bij T-Mobile Thuis. Het beste kun je het daarvoor bestemde topic reageren. Webcare leest daar actief mee. Het klopt dat er zo'n 1000 nieuwe klanten de pakketten te laat of nog niet hebben ontvangen. Heb je inmiddels al wel een bericht gehad dat je pakket onderweg is? Contact met Guidion, de partij die de montage verzorgd voor T-Mobile, kan via nummer 088 2000 151.

Mocht je T-Mobile mobiel hebben, dan kan ik zorgen dat je een tijdelijke unlimited databundel krijgt, zodat je de periode kan overbruggen en je jouw telefoon als hotspot kan gebruiken. TV Anywhere werkt meestal al wel, dus met jouw TV klantnummer en pincode (zie brief of jouw mijn omgeving). kun je via deze weg eventueel gebruik maken van TV.

Reageer