Beantwoord

Annuleren, want geen korting bij verlenging?

• 4 januari 2017
  • 6 reacties
  • 192 Bekeken

Kan ik mijn online verlenging nog annuleren,vind het nl raar dat online maandelijks op 20euro uitkwam met sim only en nu opeens op 30 euro zit.Voel me zachtjes gezegd behoorlijk genaaid kan ik beter een abo nemen met telefoon
icon

Beste antwoord door Kaassausje 4 januari 2017, 18:26

Hoi Gorbatjov, welkom op het klantenforum.

Is de verlenging al ingegaan, of is de 30 euro het bedrag wat je in de My T-Mobile omgeving bij abonnementen ziet staan? In het laatste geval kan het namelijk zo zijn dat de korting gewoon niet wordt weergegeven, maar dat je straks wel 20 euro betaalt in plaats van 30 euro.
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi Gorbatjov, welkom op het klantenforum.

Is de verlenging al ingegaan, of is de 30 euro het bedrag wat je in de My T-Mobile omgeving bij abonnementen ziet staan? In het laatste geval kan het namelijk zo zijn dat de korting gewoon niet wordt weergegeven, maar dat je straks wel 20 euro betaalt in plaats van 30 euro.
Verlenging gaat februari in prijs staat inderdaad in My Tmobile omgeving.
Als dat zo is dan biedt ik gelijk mijn excuus aan,maar als het niet zo is betaal ik dus 24 maanden 10 euro teveel =240 euro en kan ik er niet meer vanaf.
Reputatie 1
had ik ook is het nog niet verwerkt in my tmobile mijn abo gaat 8jan in
ik had hem besteld vorige jaar keek gisteren zag de volledige prijs staan ff gebeld met de klantenservice daar stond het wel goed zijden ze komt kreeg te horen dat het nog wel eens voorkomt dat men een aanpassing doet vanuit de klant.
ff met de klantenservice kunnen zo zien als het goed staat
Reputatie 7
Badge +20
Hey Gorbatjov,

Het antwoord van Klantexpert Kaassausje klopt helemaal hoor! In My T-Mobile zie je niet terug dat de kortingen toegevoegd zijn bij jouw nieuwe abonnement. Zodra jouw nieuwe abonnement van start gaat, wordt dit automatisch toegevoegd.

In ons systeem staan er kosten van €30,-, maar daar gaat dan nog wel €10,- korting vanaf, dus jij betaalt bij jouw verlenging inderdaad gewoon €20,- per maand, geen zorgen! :)

Als je nog meer vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
In dat geval mijn welgemeende excuus voor mijn reactie en alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +20
Geen enkel probleem, snap best dat je daar van schrikt! 🙂

Reageer