Beantwoord

Annulering gsmweb nu wachten op tmobile

• 6 november 2018
  • 1 reactie
  • 499 Bekeken

Ik heb zaterdag een verlening aangevraagd via gsmweb nu is die goedgekeurd door tmobile alleen is het toestel voorlopig niet leverbaar.
Dwaarom een verzoek ingediend bij gsmweb hier ook netjes een mail van gehad.
Alleen nu wachten op tmobile die moet de annulering goedkeuren.
Raar dat dit biet direct gebeurt aangezien bij goedkeuring voor verlening dit wek heel snel gebeurt.

Nu kan ik hem dus niet ergens anders verlengen waar het toestel wel leverbaar is.
icon

Beste antwoord door Jaimy 7 november 2018, 10:13

Hoi Marije1986,

Ah, ik snap dat je jouw toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben!

Wanneer heb je de annulering precies aangevraagd bij gsmweb? Het kan namelijk een aantal dagen duren voordat dit via T-Mobile wordt verwerkt. Mocht het langer duren dan een aantal dagen, dan raad ik je aan nogmaals contact op te nemen met gsmsweb, want dan lijkt het niet helemaal goed verwerkt te worden.

Ik ga er vanuit dat het dan helemaal in orde komt en je snel een ander toestel kan gaan bestellen! Succes ermee en mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag van je. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Marije1986,

Ah, ik snap dat je jouw toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben!

Wanneer heb je de annulering precies aangevraagd bij gsmweb? Het kan namelijk een aantal dagen duren voordat dit via T-Mobile wordt verwerkt. Mocht het langer duren dan een aantal dagen, dan raad ik je aan nogmaals contact op te nemen met gsmsweb, want dan lijkt het niet helemaal goed verwerkt te worden.

Ik ga er vanuit dat het dan helemaal in orde komt en je snel een ander toestel kan gaan bestellen! Succes ermee en mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag van je. 🙂

Reageer