Beantwoord

Basis sim wijzigen naar abonnement + toestel + nummerbehoud

• 10 december 2018
  • 6 reacties
  • 788 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Hoe kan ik Basis sim abonnement die nog tot december 2019 loopt wijzigen naar abonnement + toestel + nummerbehoud
icon

Beste antwoord door Seccie 10 december 2018, 22:08

Hoi @Holth,

Dit nieuwe abonnement gaat pas in nadat je huidige abonnement is afgelopen, maar de telefoon bij het Early Renewal-abonnement ontvang je direct!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Holth
Misschien kom je in aanmerking komt voor Toestel flexibiliteit.
Of anders kan je kijken of Early Renewal iets voor je is!

Standaard kun je je abonnement vernieuwen vanaf 4 maanden voor het eind van de lopende contractperiode. Maar als jouw mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal.
Je kunt een Early Renewal afsluiten als:
  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.
Verder betekent Early Renewal het volgende:

• Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.
Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.

Veel succes!
Hoi CrisTien,

Dank voor je antwoord !

Maar het is mij nog niet helemaal duidelijk, als ik Early Renewal gebruik !,

Heb ik dan wel meteen de nieuwe onbeperkte belminuten en 5 Gb data en loopt dat nieuwe kontrakt dan 1 a 2 jaar door na einde Basis sim kontrakt dat eind 2019 eindigt ?

Ik vind T mob. niet erg duidelijk over dit onderwerp, voor mij is het niet verlengen maar wijzigen !

Wat ook belangrijk is, dat ik het zelfde nummer kan behouden.!!!

Met vr.gr.

Holt
Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Holth,

Ik heb hieronder even het antwoord van T-Mobile moderator @David voor je overgenomen.
Mocht je verder nog vragen hebben stel ze vooral:

Voor dit soort gevallen bieden we inderdaad de mogelijkheid om eerder te verlengen. Wij noemen dit een Early Renewal, of vervroegde verlenging. Je verlengt dan alvast voor na eind 2019, maar kunt wel alvast aanspraak maken op een los toestel. Alle voorwaarden vind je terug op deze pagina. De eenmalige kosten, die hier aan verbonden zitten, bedragen € 71,12. Het is een handige optie, maar je moet er dus wel rekening mee houden dat je geruime tijd met het toestel moet doen.

Als we je jullie hiervoor in contact kunnen brengen met een verkoopadviseur dan doen we dat natuurlijk graag! Je kunt ook zelf telefonisch contact opnemen. De vervroegde verlenging is alleen telefonisch af te sluiten, niet online of in de winkel.

Hopelijk heb ik alles zo duidelijk uit kunnen leggen, maar als er nog vragen zijn, dan hoor ik dat natuurlijk graag!

Fijne avond nog!
Hoi Seccle,

Dank voor je reactie,

Heb ik dan wel meteen de nieuwe onbeperkte belminuten en 5 Gb data, of ook pas eind 2019 ?

Met vr. gr.

Holth
Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Holth,

Dit nieuwe abonnement gaat pas in nadat je huidige abonnement is afgelopen, maar de telefoon bij het Early Renewal-abonnement ontvang je direct!
Hoi Seccle,

Bedankt voor je geduld ,

Ik begrijp nu dat het niet mogelijk is om mijn Basis Sim tussentijds om te zetten naar een abonnement met of zonder toestel. Het nut van het Early Renewal-abonnement zie ik in dit geval niet. Ik zit niet op een telefoon te wachten, maar naar meer bel minuten en data via mijn huidige tel nummer. ik zal de komende 8 maanden de rit met T.Mob. uitzitten en op zoek gaan naar een andere provider met behoud van nummer..

Met vr.gr.

Holth

Reageer