Beantwoord

Bedragen en kortingen in My T-Mobile kloppen niet

• 10 oktober 2017
  • 6 reacties
  • 95 Bekeken

Ik zie geen bedragen staan en korting samen klopt niet.
2 nummers is toch€5 korting bij Go next
icon

Beste antwoord door Kaassausje 11 oktober 2017, 10:07

@ggeorge1
Zijn de andere twee mensen in de groep ook allebei abonnementhouders? Anders krijg je alsnog maar €2,50 korting.

Voor wat betreft My T-Mobile: op de dag van ingang van een (nieuw) abonnement, kan My T-Mobile wat van slag zijn en verkeerde dingen weergeven. Dit lost zichzelf vaak in 24-48 uur weer op.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Welkom in het forum
Let op je moet incl. De beheerder met zijn 3en zijn om korting te krijgen.

Aantal mensen in de T-Mobile Samen groep
Een groep kan alleen bestaan vanaf 2 aansluitingen. En in totaal kun je 5 aansluitingen toevoegen. De beheerder is daarin niet meegereken
Dat klopt
Ik en 2 anderen dus dat zijn er 3
Reputatie 7
Badge +20
Maar er staat niets in je acount?
Dan moeten de moderators dit oppakken want ik ben ook gewoon een klant.
Heb je je telefoon en app al eens opnieuw opgestart,
Ik zag gisteren ook niets meer maar T-mobile was met de site aan het knutselen🤣
Bij mij staat alles nu weer wel goed.
@ggeorge1
Zijn de andere twee mensen in de groep ook allebei abonnementhouders? Anders krijg je alsnog maar €2,50 korting.

Voor wat betreft My T-Mobile: op de dag van ingang van een (nieuw) abonnement, kan My T-Mobile wat van slag zijn en verkeerde dingen weergeven. Dit lost zichzelf vaak in 24-48 uur weer op.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ggeorge1,

Ik kan goed begrijpen dat het je niet helemaal duidelijk is. Gelukkig is het forum er om je te helpen! :D

Ik heb even met je meegekeken en zie dat een van de leden van je T-Mobile Samen groep een Prepaid-klant is. Om deze reden krijg je €2,50 korting. Je kunt op deze pagina nog even opnieuw nalezen hoe het allemaal precies in elkaar steekt!

Wat betreft de kortingen op jouw nieuwe abonnement: deze zullen pas in My T-Mobile worden weergegeven zodra jouw nieuwe abonnement ingaat. Dat komt dus helemaal goed. :)

Tot slot zeg je nog dat je geen bedragen ziet staan. Welke bedragen bedoel je precies? Ik hoor het graag, zodat ik je ook daarop een antwoord kan geven!

Reageer