Vraag

Belafspraak sales-afdeling

• 2 januari 2016
  • 2 reacties
  • 152 Bekeken

Al een tijdje kan ik verlengen, maar ik vind het aanbod online erg magertjes.
Hetzelfde 'probleem' zoals ik hier op het forum zoveel lees: duur, geen tegemoetkoming vaste klanten etc.
Voorkeur gaat uit naar een Samsung S6 of de Sony Z5 Compact.

Vanmiddag heb ik de shop bezocht. De verkoopster stuurde steeds maar aan op een afkoop van het toestel.
Na een aantal keren "Nee, dat wil ik niet, ik wil niet ineens zoveel geld betalen anders had ik wel een simlockvrij toestel gekocht", bleef ze maar doorgaan: "Afkopen is veel goedkoper, waarom wilt u dat niet ? Ik kan u geen ander aanbod doen dan de kaartjes hier in de winkel".

Tevens liet ze mij nog even fijntjes weten dat het geen zin had om bij bv. Studentmobiel te kijken, want Studentmobiel zou alleen maar gebruikte toestellen leveren. Klanten die na 2 weken niet tevreden waren over een toestel bij T Mobile, zouden hun telefoon inleveren en T Mobile levert deze toestellen vervolgens aan Studentmobiel.
Bij Studentmobiel kon ik er op wachten dat ik een defect of slecht functionerende telefoon zou krijgen.

Een slecht verkooppraatje van deze dame. Niet collegiaal en niet klantvriendelijk.

Ik wil T Mobile nog graag een kans geven om een geschikt aanbod te doen.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Spiegelbeeld196,

Welkom terug op ons Forum!

Wat jammer dat je onze online aanbiedingen magertjes vindt en dat je bezoek aan de T-Mobile shop niet goed beviel. Jij hebt interesse in mooie toestellen die van een hogere prijsklasse zijn en dus kunnen de kosten misschien wel hoger liggen.

Wij zijn natuurlijk erg blij dat je wilt verlengen en dus wil ik voorstellen om jou te laten bellen door mijn collega's van de verkoopafdeling. Jullie kunnen dan samen kijken naar een leuk aanbod en hopelijk komen jullie er samen uit!

Ik heb een belafspraak ingepland. Je wordt anoniem door mijn collega's gebeld.

Laat je ons weten hoe dit afloopt?:)
Reputatie 7
Badge +20
Hi Spiegelbeeld196,

Mijn collega heeft je meerdere keren proberen te bellen, maar helaas heeft hij je niet te pakken kunnen krijgen. Mogen we het nog een keer proberen? Zo ja, op welk tijdstip ben je goed bereikbaar?

Ik hoor graag van je! 🙂

Reageer