Beantwoord

Bellen met sales afdeling

Hee T-Mobile, ik wil graag bellen over de prijs van een nieuw abbonoment (verlengen).
Hoe kan ik hun bereiken?

Met vriendelijke groet,
Anton
icon

Beste antwoord door David 5 april 2017, 11:09

Hey Anton,

Tof dat je aan een verlenging denkt! 😃

Je kunt het aanbod van jouw verlenging overigens ook via My T-Mobile zien, had je daar al gekeken? Is er nog een specifiek punt wat je over de prijs zou willen vragen? Het aanbod op My T-Mobile zal namelijk overeenkomen met het telefonische aanbod, qua kosten en bundels, als dat je vraag zou zijn. Misschien kunnen wij je anders hier ook van meer informatie voorzien, als je aangeeft wat de vraag is? Je kunt overigens sowieso bellen met 06 - 2400 1200 om telefonisch contact op te nemen met ons.

Had je al een bepaald abonnement, eventueel met toestel, op het oog? We kunnen anders ook een terugbelafspraak voor je plannen, dan wordt er telefonisch contact met je opgenomen voor een adviesgesprek. Als je dit zou willen, dan horen we graag wanneer het zou schikken! 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Anton,

Tof dat je aan een verlenging denkt! 😃

Je kunt het aanbod van jouw verlenging overigens ook via My T-Mobile zien, had je daar al gekeken? Is er nog een specifiek punt wat je over de prijs zou willen vragen? Het aanbod op My T-Mobile zal namelijk overeenkomen met het telefonische aanbod, qua kosten en bundels, als dat je vraag zou zijn. Misschien kunnen wij je anders hier ook van meer informatie voorzien, als je aangeeft wat de vraag is? Je kunt overigens sowieso bellen met 06 - 2400 1200 om telefonisch contact op te nemen met ons.

Had je al een bepaald abonnement, eventueel met toestel, op het oog? We kunnen anders ook een terugbelafspraak voor je plannen, dan wordt er telefonisch contact met je opgenomen voor een adviesgesprek. Als je dit zou willen, dan horen we graag wanneer het zou schikken! 🙂
Ik zou inderdaad graag een terugbel afspraak plannen! Het gaat over de iPhone 7 32gb. Ik kan vandaag en morgen gebeld worden als dit kan.
Reputatie 4
Hoi Aquaholic,

Heel leuk om te horen dat je een oogje hebt op de iPhone 7 32 GB. 😃

Ik heb het doorgegeven aan mijn collega's en die zullen morgen contact met je opnemen. Je zult gebeld worden door een anoniem nummer, dus niet schrikken. It's T-Mobile!

Alvast veel plezier met de sexy iPhone. 😉

Reageer