Beltegoed bij verhogen/opzegging/...

Reputatie 2
mijn flex 20 contract loopt af op 18 nov mijn vraag is ben ik na die datum mijn opgespaart beltegoed kwijt og kan ik die na die datem nog gebruiken en hoelang nog

This topic has been closed for comments

161 reacties

Reputatie 2
Ik belde vandaag om mijn flex 15 abonnement op te zeggen die in december verloopt. Ik krijg te horen dat daarbij alle opgespaarde beltegoed (101 euro!) verloren gaat. Ik heb mij abonnement 2 jaar geleden afgesloten bij Orange, waar mij werd verteld dat ik bij opzeggen w
Reputatie 2
ik had gevraagd waar mijn opgespaarde belminuten zijn gebleven, maar krijg daar nog steeds geen antwoord op.
ik heb al 2 jaar een flex 20 abbonnement, en heb heel veel beltegoed opgespaart, (want ik bel niet veel), en het lijkt zomaar verdwenen!
ik heb al 8 jaar T-mobile als netwerk, en nooit problemen gehad.
maar nu schijnen ze niets meer te weten.
echt belachelijk!, zo bind je echt geen klanten!
als alle personen met het zelfde probleem nu eens een brief schrijven naar het hoofdkantoor? misschien komen wij dan een stapje verder?
gewoon DOEN!
Je beltegoed is niet alleen weg bij een opzegging...

Ik wilde vandaag mijn abbo verlengen, zins mijn contract afgelopen is recent.
Zelfs bij het verlengen van je abbo vervalt je huidige beltegoed.

Dit is werkelijk te gek voor woorden, heb dan ook per direct mijn 3 abbo's opgezegt om dit soort ongein ook in te toekomst te voorkomen.
Reputatie 2
Ik ben 270euro aan beltegoed verloren door het verlengen van abbo.
Reputatie 2
bennie kansloze frikandel
maak mensen van het kamp eens niet zo ten schande!

mijn btg, 580 minuten en 700smsjes, gingen weg toen ik mijn abonnement verlengde in een andere vorm dan ik had....
ik heb hiervoor orange gehad en ooit een van mijn 2 abo opgezegd, ik heb toen gevraagd of ze mijn abo konden omzetten in een prepaid, dat ging toen nog en zo kon ik mijn btg behouden. volgens mij is die optie er niet meer maar je kan er altijd naar vragen!
Reputatie 2
t-mobile,
Dit krijg je nu van, dat klanten 't hef in handen nemen en spuug zat van ben en zo op hun manier op lost. met juridische stappen kost er weer geld en tijd. eens meer te juigen dat er andere mensen zijn, die h
Reputatie 2
Heb zo'n kleine 300 euro aan beltegoed over . had eigenlijk al opgezegt maar het is toch wel zonde van het tegoed.
Maarja als je het toch verliest dan laat die verlenging maar.
Had het bijna gedaan.. Jammer T-Mobile, maar dit is z'n minst merkwaardig te noemen.

Marjori schreef:

hallo,
Ik zit met hetzelfde "probleem" als DenHar en mijn abonnement loopt in december af.
Ik kan dus overstappen naar een lagere Flex sim only.

Als ik echter mijn abonnement wil verlengen en wijzigen, staat er het volgende:

Let op: zodra de contractvernieuwing ingaat, vervallen je eventuele gespaarde belminuten, sms'jes en mms'jes. Vergeet deze dus niet op te maken voordat je nieuwe contract ingaat.

Dit is tegengesteld van het antwoord van Ilona.

Ik ben dus erg benieuwd wat het juiste is.

Alvast bedankt,
Marjorie

verder lees ik dat moderators wel zeggen dat je je tegoed houd ... Maar er staat toch echt iets anders
Reputatie 4
@benny49

Er is vanochtend door het emailteam van T-Mobile gereageerd op je email. Check je mailbox alsjeblieft.
Reputatie 2
maar er kan blijkbaar niet gereageerd worden op de klachten van de overige klanten?
Reputatie 4
@GangsterD

Voorwaarde bij Nummerbehoud :

Bij de omzetting vervallen het bel- en sms tegoed en alle overige rechten op de oude en nieuwe telefoonnummer/simkaart.

Bij een [b][i]contractsvernieuwing/be
Reputatie 2
Harvey schreef:

@GangsterD

Voorwaarde bij Nummerbehoud:

Bij de omzetting vervallen het bel- en sms tegoed en alle overige rechten op de oude en nieuwe telefoonnummer/simkaart.

gister kreeg ik anders iem van de klantenservice aan de lijn die het beltegoed w
Reputatie 4
@GangsterD

Ik heb het nagekeken. Ik kan nergens terug vinden dat de T-Mobile Klantenservice deze afspraak met je heeft gemaakt. Dit komt ook niet overeen met de T-Mobile Algemene Voorwaarden.

Wat je vraag betreft:

Ik ga dit voor je uitzoeken. Ik laat het je zo snel mogelijk weten.
Reputatie 2
Tja had ook Orange ... zucht
Even als voorbeeld.. ben je al lang Tmobile klant en dan straffen ze je bij elke contract vernieuwing door je tegoed af te pakken.
maargoed stort mijn 300 euro die ik niet gebruikt heb maar op mijn rekening dat lijkt me wel zo eerlijk dan.
Reputatie 2
Harvey schreef:

@GangsterD

Ik heb het nagekeken. Ik kan nergens terug vinden dat de T-Mobile Klantenservice deze afspraak met je heeft gemaakt. Dit komt ook niet overeen met de T-Mobile Algemene Voorwaarden.

Wat je vraag betreft:

Ik ga dit voor je uitzoeken. Ik laat het je zo snel mogelijk weten.

anyway, er gebeuren dan wel hele rare dingen bij T-mobile. gister werd mij duidelijk verteld dat het opgespaarde beltegoed overgezet kon worden naar een sim-only flex 15. nouja, zoek aub uit wat ik het beste kan doen. achter de pc zal dat vast makkelijker gaan dan een persoon aan de telefoon. Graag antwoord v
Reputatie 2
Ja geweldig ga nog ff door!! Kan er ook een speciaal "Bash benny" topic open dan kunnen we hier gewoon bij het onderwerp blijven.

Een orange afspraak/contract wat blijkbaar niks waard is . we wachten in spanning af op de antwoorden die komen gaan.
Reputatie 2
Van de T-Mobile website:

Zo werkt Flex:
"]Kies een van de zes maandbedragen die het beste bij je past.
Bel zonder zorgen. Want als je over je tegoed heen gaat, geldt hetzelfde tarief buiten de bundel. We sturen je altijd een Saldo Sms om je te vertellen dat je buiten je bundel belt.
Bewaar onbeperkt het tegoed dat je overhoudt.
Bespaar met de Sms Verdubbelaar voor € 2,50 per maand. Je sms't en mms't twee keer zo goedkoop.

Waar staat onbeperkt dan voor? Zolang ik niet verleng gaat het tegoed onbeperkt mee? Als ik na een jaar m'n abonnement verleng gaat me tegoed dus verloren?

Groet..
Reputatie 4
@Guzto

'Bewaar onbeperkt het tegoed dat je overhoudt.'

Dit geldt voor binnen je huidige contract.
Bij een vernieuwing ga je een nieuwe verbintenis/contract aan.
Reputatie 2
Nou Das duidelijk dan!! Echt vreemd had mijn abbo telefonisch opgezegt en dan bekogelen ze met deals waar onder een sim only en dan bleef mijn beltegoed staan,
omdat ik Orange klant was.
Maargoed het is nu allemaal duidelijk en ik zal dus nooit meer een Tmobile product nemen.
Knappe kans dat meer mensen er zo over denken.
Suc6 Tmobile
Reputatie 4
Harvey schreef:

@Guzto

Toch staat er in de flex prijslijst (pagina 4 onderaan) heel duidelijk:

"Ongebruikt beltegoed kun je alleen meenemen als je overstapt of vernieuwt naar een Flex of Flex Sim-only abonnement".

Dus volgens mij vergis je je: er staat dat ook bij vernieuwing je beltegoed behouden blijft.
Reputatie 2
blizzard schreef:

Harvey schreef:

@Guzto

Toch staat er in de flex prijslijst (pagina 4 onderaan) heel duidelijk:

"Ongebruikt beltegoed kun je alleen meenemen als je overstapt of vernieuwt naar een Flex of Flex Sim-only abonnement".

Dus volgens mij vergis je je: er staat dat ook bij vernieuwing je beltegoed behouden blijft.

Toen ik vorig jaar over ging naar een vernieuwd flex abbo, was mijn oude tegoed ook zomaar verdwenen.
Na een telefoontje werd de fout toen erkend en het resterende bedrag teruggestort.

Een (gratis) telefoontje kan dus veel ellende besparen
Reputatie 4
Ja, maar het is toch wel erg dat de medewerkers van T-Mobile zelf geen wijs worden uit de voorwaarden. Zo lopen aardig wat klanten mis waar ze wel recht op hebben.
Reputatie 1
@blizzard

Als je momenteel een Flex abonnement hebt en je vernieuwt naar een Flex abonnement of Flex-Sim Only abonnement, dan blijft je Flex-tegoed behouden.
Dit is dus correct

Als je een Orange abonnement hebt en vernieuwt naar een T-Mobile Flex abonnement blijft je beltegoed behouden.

Als je je abonnement opzegt vervalt al je tegoed, bij Orange en T-Mobile
Reputatie 2
JoeyW schreef:

@blizzard

Als je momenteel een Flex abonnement heb en vernieuwt naar een Flex abonnement of Flex-Sim Only abonnement blijft je beltegoed behouden.
Dit is dus correct

Als je een Orange abonnement heb en vernieuwt naar een T-mobile Flex abonnement blijft je beltegoed behouden.

Als je je abonnement opzegt vervalt al je tegoed, bij Orange en T-mobile

dit heb ik in een eerder bericht in dit topic ook al gezegd over het abbo naar sim-only gebeuren maar dan werd door u gezegd dat dat niet bij de algemene voorwaarden hoorden? een beetje tegenstrijdig neem ik aan?

Nou als ik aanneem dat dit waar is (citatie hierboven) waarom wel een tegemoetkoming m.b.t. overzetting/verlening maar niet bij [b]st
Reputatie 2
Dus als ik het goed begrijp....
Als half volgend jaar mijn Flex70-contract verloopt, en ik wil daarna met een Flex30-abbonnement verder met T-mobile. Dan behoud ik mijn beltegoed en opgespaarde punten?
Reputatie 4
@blizzard

Ik moet je gelijk geven. Ik heb inderdaad een foutje gemaakt. Excuses voor de verwarring! 😞

Het antwoord wat JoeyW heeft gegeven is correct.

@Flipjuh

Bij deze 'vernieuwing' behoud je je opgespaarde beltgoed en punten.

Extra toelichting:

De Orange klanten zijn omgezet naar een T-Mobile flex bundel. Als ze dus een contract wensen te behouden kunnen ze het contract vernieuwen.

Als ze dan opnieuw voor Flex kiezen, blijft het tegoed dus behouden.
Als ze het contract beeindigen zijn ze het bedrag kwijt.

Er wordt in ieder geval niets terug gestort of overgezet van het ene contract naar het andere.