Beltegoed bij verhogen/opzegging/...

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

161 reacties

Reputatie 6
@Rootje123
Wanneer je overstapt van je huidige Relax 60 '10 abonnement naar het nieuwe Relax Sim Only dan neem je je beltegoed mee. Meer informatie staat op de T-Mobile website.
Reputatie 2
Ik had gelezen dat wanneer ik me contract zou verlengen ik mijn belminuten mee kon nemen. Maar dit is niet gebeurt. Waarom niet?
Reputatie 2
@Tommygun
Bij de voorwaarden die bij je oude Relax 200 '06 zijn bijgeleverd, staat het volgende te lezen onder het hoofdstuk: Overstappen en vernieuwen.

Met Relax is het mogelijk om eenmaal per maand opwaarts van abonnement te veranderen naar een op dat moment in de markt verkrijgbaar abonnement. Bijvoorbeeld van Relax 100 naar Relax 150. Maak wel uw ongebruikte belminuten op, deze kun je niet meenemen.

Vanwege bovenstaande heb je het overgebleven beltegoed niet meegenomen.
Reputatie 2
sinds januarie zijn mijn 260 belminute pleite, en nog ruim 200 smsjes.

ik moet 115 euro betalen vooor het weekend.. het weekend zelf heb ik nix gebelt of gesmst.. en nu kijk ik op jullie site nu moet ik in eens 140 euro betalen!!
nou sorry hoor maar dat vind ik niet kunnen!
Reputatie 2
Mijn abonnement loopt bijna af. Ik heb op het moment Flex 45. Ik heb 230 euro tegoed staan op mijn rekening.
Ik kan nu dus gewoon de goedkoopste flex abonnement nemen zonder dat ik mijn tegoed kwijt raak? Behoud ik dan nog mijn oude telefoon of kan ik nog wel een nieuwe uitzoeken? (T-Mobile kennende kan dit niet?)

Dit lukt mij namelijk niet in de winkel, ik kan wel een nieuw abonnement krijgen, maar dan verlies ik wel mijn tegoed. Hoe leg ik dit dan ook duidelijk uit in de winkel, zonder dat mij uiteindelijk een oor wordt aangenaaid?

Moderator, reageer alstublieft.
Reputatie 6
@illie
Op dit moment kan ik deze kosten niet aan je specificeren. Ik wil je vragen om hiervoor de factuur af te wachten. De factuur staat omstreeks 27 februari op My T-Mobile. Je kunt dan zien hoe de kosten in rekening zijn gebracht.
Reputatie 2
Beste,

Ik heb gisteravond mijn contract verlengt via my tmobile.
Ik heb gekozen voor een simonly variant van relax 440.
Voorheen (tot gister) had ik een relax 400 en ik had daar 514 minuten opgebouwd.
Vandaag log ik in op my tmobile en tot mijn schrik zie ik dat ik nu al mijn minuten kwijt ben. Ik heb gebeld met jullie helpdesk en daar wordt mij verteld dat het een bug in jullie systeem is en dat dit helaas niet te verhelpen is, ik ben dus mijn minuten helaas kwijt en ik kan als ik het wil schriftelijk een klacht indienen.
Kunt u mij misschien wel verder helpen? ik vind dit geen klanten binding namelijk en heb nu al bijna spijt van mijn verlenging.

Met vriendelijke groet,

Daan v/d Wielen
Reputatie 6
@daanvdwielen ik heb dat in januarie ook gehed 540minuten maar het onze eigen schuld omdat we het niet na vragen en alleen maar kijken naar de mooie nieuwe telefoon of gunstig abonnement of beide je ben niet de enige en er zullen er nog vele volgen dus?accepteert het maar je bouwt wel weer minuten op het is zo weer aan gevuld ieder geval succes
Reputatie 5
@daanvdwielen
Je bent overgestapt van de oude Relax vorm (minutenbundel) naar de Relax (geldbundel)
In deze situatie gaan je opgespaarde belminuten niet mee.
Reputatie 2
Beste Ries,

Ik ben binnen het relax plan gebleven en voldoe dan ook gewoon aan de voorwaarden zoals ze in de relax prijslijst staan vermeld, ik citeer:

Ongebruikt beltegoed kunt u alleen meenemen als u overstapt of vernieuwt naar een Relax of Relax Sim Only abonnement. Als u overstapt of
vernieuwt naar een ander prijsplan dan Relax, maak dan eerst uw ongebruikte beltegoed op, dit kunt u niet meenemen
Reputatie 2
Tja, ook ik ben er in de tussentijd achter gekomen dat beltegoed zomaar vervalt als je kiest voor 'n ander/lager/goedkoper abo dan Flex. Zou fijn zijn geweest als ik dit van tevoren had geweten dan had ik het kunnen opmaken. Als dit allemaal legaal is dan ben ik het natuurlijk zelf schuld: had de voorwaarden beter moeten lezen.

Wat ik echter nog kwalijker vind is dat op de factuur van 9 maart blijkt dat er maandkosten in rekening worden gebracht voor 'n abo dat sinds 8 maart niet meer bestaat. Het ene abo volgt het andere namelijk op. Ben zeer benieuwd of deze fout wordt aangepast en hoe. Storneren is 'n optie.

Dat "verdwijnen" van beltegoed vind ik wel 'n leuke voor de consumentenbond, heb er als lid nog nooit gebruik van gemaakt, maar deze vind ik wel de moeite waard.