Vraag

Bestaande klant betaald meer dan nieuwe klant!

• 18 augustus 2011
  • 2 reacties
  • 344 Bekeken

Waarom kost een Samsung Galaxy S2 met een i-smart 150 abo bij contract verlenging 230 euro? En als ik een nieuw abo zou nemen kost het toestel maar 200 euro?
Waar zit dat verschil in?
Omdat ik al 10 jaar klant ben, moet ik meer betalen?

2 reacties

Reputatie 7
@rob.janssen
Er wordt gekeken naar verschillende factoren zoals bijvoorbeeld welk tariefplan je kiest en de hoogte van je facturen. Aan de hand van deze gegevens wordt er een aanbieding gedaan. Het is altijd mogelijk dat er voordeligere aanbiedingen zijn. Zo kan het zijn dat een toestel bij een ander verkooppunt voordeliger is of dat een nieuw contract voordeliger is. Bij aanschaf van een nieuw contract worden er wel aansluitkosten in rekening gebracht. Wanneer je een persoonlijke aanbieding wilt adviseren wij om contact op te nemen met de verkoopafdeling op het nummer 0800 - 8104.
wat nieuw oud hetzelfde ben tevreden met mijn tariefplan. heb twee t-mle prepaidkaarten 1voor sms 1beltarief wil het zo houden. ook in de toekomst denk erom klant is koning het kan alleen maar goedkoper. ( het klopt wat rob.janssen zegt) (kusjes op jou wangetjes cindyS je treft het verkooppunten verschilt met prijzen door heel nederland zo heb ik 20euro meer moeten betalen voor mijn toestel)

Reageer