Beantwoord

bestellen en verlengen ?

Vanaf 5 april kan ik verlengen. Nou is mijn keuze gevallen op de Samsung Galaxy S6, maar deze telefoon komt pas 10 april uit. Mijn vraag is daarom ook kan ik deze telefoon wel al vanaf nu bestellen en mijn abbo verlengen in een van de winkels ? ZO ja kan ik deze telefoon dan ook meteen gebruiken vanaf 10 april ?
icon

Beste antwoord door sanderh47 13 maart 2015, 00:33

Je kan pas vanaf 5 april verlengen, tenzij je 71 euro betaald ( als ik het goed heb)
Lijkt me verstandig tot 5 april te wachten.
Ik heb zelf net verlengd en heb ook voor de s6 gekozen. Tip: kijk ook eens bij andere aanbieders als gsmweb of student mobiel. Zij kopen meer toestellen in en de korting wordt vaak doorberekend aan klanten. Ik heb zelf verlengd bij gsmweb, betaal 44,50 pm en betaal niets voor het toestel ( dacht dat ik bij totale zelf nog 173 moest bijleggen met hetzelfde abonnement)
Bekijk origineel

3 reacties

???
Je kan pas vanaf 5 april verlengen, tenzij je 71 euro betaald ( als ik het goed heb)
Lijkt me verstandig tot 5 april te wachten.
Ik heb zelf net verlengd en heb ook voor de s6 gekozen. Tip: kijk ook eens bij andere aanbieders als gsmweb of student mobiel. Zij kopen meer toestellen in en de korting wordt vaak doorberekend aan klanten. Ik heb zelf verlengd bij gsmweb, betaal 44,50 pm en betaal niets voor het toestel ( dacht dat ik bij totale zelf nog 173 moest bijleggen met hetzelfde abonnement)
Totale moet natuurlijk t mobile zijn

Reageer