Beantwoord

Bestellen nieuwe telefoon

• 5 februari 2016
  • 5 reacties
  • 236 Bekeken

Beste foraleden,

Ik mag 16 februari een nieuwe telefoon, alleen ga ik de 19e naar Singapore voor langer dan een week, en dan wil ik hem al graag meehebben, alleen ben ik bang dat het met verzendtijd niet goed gaat komen, waardoor de telefoon na de 19e zal komen, is het mogelijk om de telefoon al eerder dan de 16e te bestellen, zodat hij op tijd binnen is? Het betreft een verlenging van mijn huidige abonnement.

Groeten,

Leander
icon

Beste antwoord door Amy 6 februari 2016, 13:57

Hey Leander,

Ah, de Nexus 6P! Mooi toestel is dat!

Wanneer je via Studentmobiel verlengd dan verzenden zij het toestel ook naar je. Ik durf niet te zeggen of je het toestel dan op tijd ontvangt, je zou dit even kunnen checken bij Studentmobiel. We kunnen de verlenging in ieder geval niet eerder doen.

Aan de andere kant.. je oude toestel mee op vakantie nemen lijkt mij ook niet een heel slecht plan.. wat als hij kapot gaat of gestolen wordt, dan ben je blij dat je de Nexus niet hebt meegenomen! :S;)
Bekijk origineel

5 reacties

Beste Leander,

Als je veel spoed hebt bij de verlening/ in ontvangst nemen van je toestel, kun je denk ik het makkelijkst terecht hiervoor bij je dichtsbijzijnde T-Shop. Je kunt hier in de winkel verlengen naar wens, en krijg je (mits) het toestel naar keus op voorraad is meteen mee!
He Geravo,

ten eerste bedankt voor je antwoord!
Punt is,ik wil een Nexus 6P kopen, en die is niet in de T-Mobile winkel te verkrijgen. Ik wilde hem via studentenmobiel bestellen, maar daar is dus een wat lange levertijd. Ik kan me voorstellen dat abonnementen overzetten of verlengen wat tijd in beslag neemt, dus als ik hem bijvoorbeeld op de 12e bestel, (13e & 14e is het weekend) dat de telefoon wel op tijd binnen is, en het abonnement de 16e gelijk in kan gaan.

Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd.

Groet,

Leander
Reputatie 7
Badge +15
Hey Leander,

Ah, de Nexus 6P! Mooi toestel is dat!

Wanneer je via Studentmobiel verlengd dan verzenden zij het toestel ook naar je. Ik durf niet te zeggen of je het toestel dan op tijd ontvangt, je zou dit even kunnen checken bij Studentmobiel. We kunnen de verlenging in ieder geval niet eerder doen.

Aan de andere kant.. je oude toestel mee op vakantie nemen lijkt mij ook niet een heel slecht plan.. wat als hij kapot gaat of gestolen wordt, dan ben je blij dat je de Nexus niet hebt meegenomen! :S;)
Hey Amy,

Bedankt voor je reactie, sorry voor de wat late reactie van mij. Ik wil het nieuwe toestel graag meenemen omdat de S4 die ik nu heb enorm veel kuren heeft, en de camera van de 6P erg goed schijnt te zijn, en ik wil wel goede foto's hebben natuurlijk ;)

Ik had nu nog een vraag, hij lijkt wel een beetje op de eerste vraag. Als ik de telefoon de 15e bestel, en hij komt op de 16e binnen, is dat mogelijk? Of kan ik pas vanaf de 16e een nieuwe bestellen?

Mvg

Leander
Reputatie 7
Badge +20
Hi Leander,

Ik begrijp heel goed dat je de 6P mee wilt nemen op vakantie. Je moet tenslotte wel mooie foto's kunnen maken. :$

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je vanaf 16 februari kan verlengen. Dit kun je zelf ook terugzien op jouw My T-Mobile account bij ''Mijn abonnement''. Ik weet niet of je een toestel binnen 1 werkdag al binnen krijgt. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met Studentmobiel.

Ik wens je in in ieder geval veel plezier in Singapore. Ik hoop dat je een mooie tijd gaat beleven en dat je alles kan vastleggen met je 6P. :8

Reageer