bestelling

• 27 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 372 Bekeken

Ik heb in een t mobile shop een bestelling gedaan het gaat om de iphone pro max 11 ik had hem in zilver gevraagd maar ik kreeg in de mail te zien dat het Zwart was. Ik ben terug gegaan om te zeggen dat ik het in zilver wou en ze vertelde mij dat het goed zou komen. Ik heb alleen geen mail gekregen dat het is aangepast. Mijn vraag is Moet ik daar een mail van krijgen dat het is gewijzigd? Anders ga ik nog een keer terug.. 

mvg

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @nvandeberge 

Wat leuk dat je je abonnement hebt verlengd. Ik zie in je bestelling nog zwart staan. Wat heb je precies afgesproken met mijn collega’s in de T-Mobile Shop? Als je de mogelijkheid om langs te gaan dan zou ik dat zeker doen. Gaat dat lukken?

Heyy,

ja ik heb deze week niet veel tijd ze zeiden tegen mij dat het goed zou komen en ze het zouden aanpassen naar zilver . maar als het misschien online zou kunnen aangepast worden zou dat top zijn. Want ik neem aan dat ik opnieuw moet bestellen dus ook het toestel later krijg dan gepland.. 

groetjes

Reputatie 3
Badge +1

Hi @nvandeberge 

Mijn oprechte excuses wat betreft de bestelling van de verkeerde kleur. Nu ben ik gelijk voor je gaan kijken en ik wil hier graag zo open en eerlijk mogelijk over zijn. Een kleur van een bestelling kan zowel in de T-Shop als online niet meer worden aangepast. Nu zou je bijvoorbeeld kunnen overwegen om toch voor de zwarte kleur te gaan, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je graag de kleur wil die je in je hoofd had. Als je je kleur wilt aanpassen moet je huidige bestelling worden geannuleerd en een nieuwe bestelling worden geplaatst. Ik snap dat dit iets is dat je liever niet hoort dus ik ben direct gaan kijken naar de levertijden. Beide kleuren staan op drie weken en dat zou betekenen dat je hem inderdaad een paar dagen later binnen zal krijgen. Gelukkig kan dit wel allemaal direct online geregeld worden en dat wil ik dan ook gelijk voor je oppakken! Laat je me even weten of je er mee akkoord gaat om je bestelling te annuleren? Dat zorg ik dat dit vandaag nog geregeld wordt! :smile:

Hallo @Evy 

Bedankt voor je berichtje, ik was hier helaas al bang voor ja.. ik zou dan mijn bestelling willen annuleren en een nieuwe willen plaatsen.  Moet ik hiervoor terug naar de shop of kan ik het ook online bestellen? Want ik zou mijn abonnement verlengen maar dat kan pas in november maar ik zou het toestel wel al willen bestellen zodat als hij binnen is ik kan verlengen..  zo had ik het ook in de shop gedaan en ook nog geen kosten betaald. Maar ik zie online dat ik het alleen kan bestellen met een abbonement erbij dus mijn vraag is als ik het online bestel alsnog kan verlengen of zit ik dan aan een ander abbonement vast? 

Groetjes Naomi 😊

Reputatie 3
Badge +1

Hi Naomi,

Gezien jij je abonnement pas vanaf 17 november kan verlengen, wordt dit automatisch een  Early Renewal en kan ik niet de zelfde deal aanbieden die de T-Shop jou heeft gegeven. Een  Early Renewal kan uitsluitend worden afgesloten als je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald. Voor jou geldt dus dat je eerste het gehele bedrag van je betalingsregeling zal moeten voldoen voordat dit mogelijk is. Met een  Early Renewal ga je akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden die na jouw huidige contract in gaat. Hiervoor betaal je eenmalig 71,12 (incl. btw). Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice: 06 2400 1200. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop. Mocht je meer informatie willen over de huidige deal die jou is aangeboden, raad ik je aan om toch even terug te gaan naar de T-Shop waar jij je bestelling hebt geplaatst. 

Hopelijk is voor jou nu alles duidelijk! mocht ik je verder nog ergens mee kunnen helpen dan weet je me te vinden! 

Reageer