Beantwoord

Bestelling abonnement annuleren

• 13 februari 2017
  • 4 reacties
  • 166 Bekeken

Hoi, ik wil graag een sim only aanvragen, maar heb een paar keer verkeerd in gevoerd van mijn ID kaart nummer. Kunt u alles annuleren? Wil graag een simkaart hebben.
icon

Beste antwoord door Thalina 13 februari 2017, 14:26

Hoi Bonnie33,

Allereerst hebben we jouw bericht in normale letters neergezet. Zoals Serviceweb al aangaf, is het niet toegestaan om een bericht in hoofdletters te plaatsen.

Terug naar jouw vraag: wat leuk dat je een Sim Only abonnement wilt aanvragen! Ik zie dat je niet bent ingelogd met My T-Mobile hier op het forum, gaat het inderdaad om een nieuw abonnement? Kun je mij via een privébericht het tijdelijke 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en jouw IBAN-nummer sturen? Dan kijk ik met je mee!
Bekijk origineel

4 reacties

Goedemorgen Bonnie,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Als eerst wil ik u wijzen op de De Huisregels van het T-Mobile Forum. Het is niet toegestaan om met grote letters uw berichten te plaatsen.

Normaal gesproken mag ik het niet direct melden, maar u zegt dat het een en ander niet goed is gegaan, en daarom verwijs ik u liever direct naar de klantenservice (per telefoon of via de chatbutton. Die kunnen sneller iets voor u betekenen dan de T-Mobile moderatoren hier op het moment, mits ze het bericht snel oppakken!

Wilt u toch wachten, omdat u niet wilt bellen of gewoon via de forum wilt afhandelen, dan zal een T-Mobile moderator van de forum dit bericht oppakken en er mee aan de slag gaan. Let echter wel op dat dit 24/48 uur kan duren, gezien ze meerdere berichten hier moeten verwerken.

Alvast succes en het komt zekers goed!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Bonnie33,

Allereerst hebben we jouw bericht in normale letters neergezet. Zoals Serviceweb al aangaf, is het niet toegestaan om een bericht in hoofdletters te plaatsen.

Terug naar jouw vraag: wat leuk dat je een Sim Only abonnement wilt aanvragen! Ik zie dat je niet bent ingelogd met My T-Mobile hier op het forum, gaat het inderdaad om een nieuw abonnement? Kun je mij via een privébericht het tijdelijke 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en jouw IBAN-nummer sturen? Dan kijk ik met je mee!
hoi thalina
Reputatie 6
Badge +15
Hi Bonnie33,

Thalina heeft je privébericht ontvangen en zal zo op je reageren. 🙂

Reageer