Beantwoord

Bestelling betalen

• 11 november 2017
  • 4 reacties
  • 342 Bekeken

Ik heb zonet een bestelling gedaan voor een sim only abonnement maar heb nergens iets hoeven betalen. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door CrisTien 11 november 2017, 18:33

Heb je al een factuur dan?
Als je geen mail hebt met een betaalverzoek enz. Zou ik zeker even afwachten tot de factuur komt.
Je kan de app van T-mobile downloaden daar kan je zien of er al een factuur staat. (Ook op de site zie je dat)
Heb je gekozen voor betalen via automatische incasso hoef je niets te doen. Ze halen het geld dan van je bankrekening
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Heb je al een factuur dan?
Als je geen mail hebt met een betaalverzoek enz. Zou ik zeker even afwachten tot de factuur komt.
Je kan de app van T-mobile downloaden daar kan je zien of er al een factuur staat. (Ook op de site zie je dat)
Heb je gekozen voor betalen via automatische incasso hoef je niets te doen. Ze halen het geld dan van je bankrekening
Reputatie 7
Badge +19
Hoi D pikkert,

Leuk dat je een Sim Only abonnement hebt afgesloten!

De aansluitkosten worden verrekend op jouw eerste factuur, het is dus inderdaad niet gek als je nog niets hebt moeten betalen! Op het e-maildres wat gekoppeld is aan jouw forumaccount kan ik op het moment niets vinden. Heb je wel een bevestigingsbericht gehad vanuit ons? Zo niet, dan ontvang ik graag jouw naam en adresgegevens in een privébericht, zodat ik kan kijken of alles wel goed is gegaan! 😃
Reputatie 2

Ik krijg telkens een herinnering dat ik nog moet betalen voor mijn bestelling... deze is allang betaald, vorige weekend ??? Ik verwacht het mobieltje morgen en tmobile mag even telefonisch met mij contact opnemen hierover. ik kan geen nummer van jullie vinden ???

Ik hoor spoedig van jullie!!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Gurdie,

Ik heb dit gelijk even voor je nagekeken en ik zie dat er op 25 april redelijk kort na elkaar twee dezelfde bestelling is geplaatst. Bij een verlenging zou het systeem dit nog herkennen, maar bij nieuwe abonnementen niet. Daarom bleef het systeem dus ook reminder sturen voor een betaling van jouw “tweede” bestelling. Ik heb de bestelling waar de berichten over werden verstuurd geannuleerd, dus vanaf nu ontvang je daar geen reminders meer van en je andere bestelling blijft natuurlijk staan! 

Alvast heel veel plezier met jouw nieuwe telefoon! Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag van je!

Reageer