Beantwoord

Bestelling geannuleerd bij verlenging

• 8 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 782 Bekeken

Goedenavond,

Ik heb afgelopen zondag de mogelijkheid gehad om mijn contract wederom te verlengen.

Dus ik met goede moed het centrum in gegaan hier om mijn contract te verlengen en daarbij had ik mijn oog laten vallen op het toestel Oppo Reno 10x zoom.

Afijn, abo uitgezocht en samengesteld met de medewerker van het desbetreffende filiaal en vervolgens zegt hij "ik ga kijken of het toestel op voorraad is..."

Even later komt hij terug met de mededeling dat het gewenste toestel helaas niet op voorraad is, nou goed dat kan altijd uiteraard.

Dus hij vraagt aan mij "moet ik hem bestellen voor je ?" .

Ik zeg " kan je niet even een filiaal in het winkelcentrum (koopzondag daar op de 1ste en laatste zondag vd maand) bellen of ze hem daar niet op voorraad hebben? Want ik heb nogal een drukke week en het centrum is qua parkeren al duur genoeg. "

"Nee, dat kan helaas niet....en als ze hem hier niet hebben dan hebben ze hem daar ook niet" was zijn antwoord.

Om de een of andere reden geloof ik die kerel meteen op zijn woord en zeg dan bestel hem maar voor mij. Prima, geen probleem verder en deze week zou hij geleverd worden.

Maar nu wil het feit dat ik later op diezelfde middag alsnog het desbetreffende winkelcentrum inloop met mijn gezin en dacht ik ga toch even bij dit filiaal kijken en navragen.
Ik ben binnen en vraag het die medewerker en voor dat ik klaar was met mijn vraag antwoord hij "die hebben wij gewoon op voorraad hier."

Dus ik hem het verhaal uitgelegd en dat de telefoon daar in bestelling was gezet waarop hij antwoord "geen probleem, dan ga ik dat filiaal bellen en dan gaan hun je bestelling daar annuleren."

Afijn zo gezegd , zo gedaan. Abo verlengt en met een gloednieuw toestel in de pocket naar huis gegaan.

Paar dagen verder inmiddels, om precies te zijn een paar uur terug in de middag en ik krijg een voicemail binnen met daarin het bericht dat mijn telefoon geleverd is en of ik langs wil komen met mijn id kaart om de zaak af te ronden.

Ben ik nu gek aan het worden maar was deze bestelling niet geannuleerd zondag j.l.?
Ik heb zelfs nog de status gecheckt via een link op de website van t-mobile en deze staat ook daadwerkelijk op geannuleerd.
Hiervan heb ik ook een screenshot gemaakt plus moet die desbetreffende medewerker niet kunnen zien in het systeem dat mijn huidige contract al verlengd is op zondag?

Ik dacht post het maar even hier om verwarring te voor komen, sowieso vreemd van die gast om te zeggen dat ze niet intern kunnen bellen (notabene een telecombedrijf anno 2019 🀨) en een paar uur later kon die andere behulpzame medewerker dat ineens wel.

Zouden jullie eens kunnen kijken voor mij wat er nu daadwerkelijk in het systeem staat?
Want ik heb nu al 1 Oppo en ik heb er toch echt geen 2 nodig haha.

Sorry voor het nogal lange bericht en alvast bedankt voor de moeite. πŸ‘
icon

Beste antwoord door Hajar 9 oktober 2019, 13:02

Hi @NOXUS

Gefeliciteerd met je verlenging! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je bestelling op 6 oktober is geannuleerd en vervolgens heb je een nieuwe bestelling gedaan. Dat is dus helemaal in orde! Je kan de sms als niet verzonden beschouwen. Ik hoop dat je nieuwe toestel goed bevalt en wens je veel plezier ervan!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hallo @NOXUS

Ik ben geen medewerker helaas die zullen morgen reageren hopelijk, Ik heb je verhaal doorgelezen en als het staat vermeld op internet dat die eerste bestelling is geannuleerd dan kan het best zijn dat je die sms gewoon per ongeluk hebt gekregen.

Fijn dat je al in het bezit bent van het toestel! Ik denk dat er verder geen probleem is maar het is wel beter om hier 100% zeker van te zijn.

Verder veel plezier met je nieuwe toestel nog!
Thanks @Waqqas

Ja, ik wacht inderdaad even het verlossende antwoord af van een medewerker.
Denk ook niet dat het iets bijzonders is in dit geval maar wilde het toch wel even melden en wat je al zegt voor de zekerheid.

Ik las net ergens hier dat een annulering in het landelijke systeem van t-mobile max 48 uur kan duren voor dat het verwerkt is en dus het kan elkaar gekruist hebben.

Sowieso mijn verlenging is al gesealed afgelopen zondag met het imeinummer van mijn huidige telefoon en nog belangrijker mijn handtekening .
Maar goed ik heb wederom gekozen voor een Go bundel met 5GB internet (actie: upgrade van 5 naar 7gb over de gehele periode) met onbeperkt bellen.
Totale korting zou €12,51 zijn.

Dus ook goedkoper uit dan mijn vorige abo en dat is helemaal mooi, de Oppo bevalt mij prima.

Ik heb voorheen altijd Samsung gehad dus dit was wel even "spannend" maar ik ben dik tevreden (om half 6 s'ochtends 100% en zit nu pas op 50% acculading) en mijn vriendin eyeballed hem op het moment ook. πŸ˜†
Reputatie 6
Badge +4
Hey @NOXUS leuk dat de OPPO je bevalt, Ik ben een echte Samsung fan en heb een Samsung Galaxy s9 met een sim only go unlimited. nderdaad kan het helemaal liggen aan de verwerkingstijd helemaal gelijk heb je!

De medewerker van die eerste winkel lijkt mij iemand die pas is aangenomen πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

De medewerker van die eerste winkel lijkt mij iemand die pas is aangenomen πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Ja dat denk ik ook wel en die jongen kan alleen maar leren van dit soort op-aanmerkingen.

Ik vond het antwoord wat betreft een telefoontje plegen naar een ander filiaal een beetje vreemd vooral anno 2019.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @NOXUS

Gefeliciteerd met je verlenging! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je bestelling op 6 oktober is geannuleerd en vervolgens heb je een nieuwe bestelling gedaan. Dat is dus helemaal in orde! Je kan de sms als niet verzonden beschouwen. Ik hoop dat je nieuwe toestel goed bevalt en wens je veel plezier ervan!

Reageer