Beantwoord

Bestelling geannuleerd na ingang abonnement

• 6 december 2020
  • 6 reacties
  • 380 Bekeken

Geachte t mobile. 

Ik heb net mijn abonnement verlengd en het nieuwe toestel al in gebruik en opgehaald.

Het was niet een duur toestel.

Krijg net bericht dat mijn bestelling is geannuleerd en zie bij het invoeren alleen staan dat mijn bestelling is geannuleerd en verder staat er niets bij vermeldt op de pagina die nu geopend is.

Graag advies aub

icon

Beste antwoord door miriyam 7 december 2020, 11:18

Dank je wel Hajar.

Ik heb uiteraard net even gebeld naar de klantenservice.

Het was een misverstand werd er gezegd. Een storing en een foutmelding.

Gelukkig maar want ik was er zo blij mee.

Heel erg bedankt voor je berichtje hier. Gelukkig kan alles gewoon weer gebruikt worden.

En ik had mijn mobiel al in gebruik.

groetjes van Miriyam.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @miriyam  Oei en dat op zondagmorgen. Dan moet je juist relaxen 😎 

Wacht tot een moderator je kan helpen of ga even langs een TM shop om te vragen wat er aan de hand is.

Groetjes! 

@miriyam Geen paniek, nergens voor nodig.

De T-Mobile systemen zijn vaker dwars, rustig achterover leunen doorgaan met gebruiken van die telefoon.

Als het echt geannuleerd is moeten ze hem maar op komen halen, maar ik weet zeker dat als je je profiel netjes hebt ingevuld de dienstdoende moderator de komende dagen aan jou toekomt en dit allemaal oplost omdat er niks aan de hand is.

Dank jullie heel hartelijk. Ik zal het even afwachten.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @miriyam 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, je ordernummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Dank je wel Hajar.

Ik heb uiteraard net even gebeld naar de klantenservice.

Het was een misverstand werd er gezegd. Een storing en een foutmelding.

Gelukkig maar want ik was er zo blij mee.

Heel erg bedankt voor je berichtje hier. Gelukkig kan alles gewoon weer gebruikt worden.

En ik had mijn mobiel al in gebruik.

groetjes van Miriyam.

Reputatie 7
Badge +20

Fijn dat het nu duidelijk is Miriyam. Ik wens je heel veel plezier met je abonnement en toestel! Mocht je ooit vragen hebben dan kun je altijd hier terecht!:blush:

Reageer