Beantwoord

Bestelling geplaatst, afspraken worden niet nagekomen

• 22 november 2019
  • 3 reacties
  • 414 Bekeken

Op 10-08 online een bestelling, order 41283285, geplaatst op de website van T-Mobile via Shopkorting affiliate link.

Op 04-09 zou AMP bezorgen. de hele dag bij de voordeur gehangen. Toen ik ‘s middags maar eens de afleverstatus bekeek zie ik tot mijn stomme verbazing  dat AMP er in heeft gezet dat de order geannuleerd is, omdat ik niet thuis zou zijn. Dat is helemaal mooi. Onmogelijk en dat kunnen 3 andere mensen die bij mij waren getuigen.

Ik bel gelijk naar T-Mobile en leg het probleem voor. De mevrouw gaf aan een nieuwe order te plaatsen. Ik gaf aan dat er dan 2 problemen zijn, de 100 euro extra inruilkorting van de samsung galaxy Note 10 aktie is op dat moment dan reeds afgelopen, en de cashback van Shopkorting loop ik dan mis. Ze overlegde en deelde mee dat ze de 100 euro ging crediteren op mijn factuur, de affiliate cashback begreep ze niet en heb ik daarna met Michael Bishesar besproken, die de nieuwe order inschoot, order 50186538. Die gaf aan dat als ik het toestel heb een screenshot moet sturen dat de cashback is afgekeurd. Dit heb ik naar het email adres van Bishesar gestuurd, echter totaal geen reactie ontvangen. Ook via de klantenservice krijg ik de accountmanager niet te pakken. Dit kan toch zo niet.

Ik verwacht een oplossing of ik wil dat de hele order teruggedraaid wordt.

Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Iets beloven, zodat iemand toch klant wordt, en dan tenslotte zeggen dat ze van niets weten. 

icon

Beste antwoord door Hajar 22 november 2019, 14:17

Hi @ErikOnline 

Ik begrijp dat je dit opgelost wilt hebben. Gaat het om het nummer dat is gekoppeld aan dit forum account? Dat is een zakelijk nummer en alleen de accountmanager kan je hierbij het beste helpen. Ik wil je daarom vragen om contact op te nemen met de zakelijk klantenservice zodat het zo snel mogelijk wordt opgelost. Je kan bereiken op dit nummer 0800-7112. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ErikOnline 

Ik begrijp dat je dit opgelost wilt hebben. Gaat het om het nummer dat is gekoppeld aan dit forum account? Dat is een zakelijk nummer en alleen de accountmanager kan je hierbij het beste helpen. Ik wil je daarom vragen om contact op te nemen met de zakelijk klantenservice zodat het zo snel mogelijk wordt opgelost. Je kan bereiken op dit nummer 0800-7112. 

Hallo Hajar,

Leuk ja, maar daar kan ik niets mee. De klantenservice kan de accountmanager niet bereiken.

Toch wel heel apart dat een telecomprovider haar eigen accountmanagers niet kan bellen.

Kan ik nu naar een oplossing fluiten, of hoe zit dat T-Mobile?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ErikOnline 

Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer, waar het om gaat, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van de iban? Dan zet ik dit door naar de afdeling zakelijk. 

Reageer